lite sur men jag bloggar ändå!

hej hej alla mina fina och otroligt underbara bloggläsare! 

just nu är jag allt ifrån glad, har typ bråkat med mina föräldrar men jag säger inte mer om det för jag vill inte skriva ut allt på facebook men jag sitter iaf med e medelsålders gammal dator och den jag brukar använda är påväg upp till Örebro och jag är hemma i Kinna som vanligt. Hade tänkt att blogga om allt som hände i italien just idag men allt ligger ju på den andra datorn så det blir lite svårt.. den kommer hem i helgen.. :( Men ah. 

Kul att ni tittade in iaf :) 


så gammal bild på mig och wictor! haha där ser han rädd ut HAHA
och helt plötsligt i italien så blev jag en favorit :') haha


FÖR SÖTA KUSINER HAR JAG, det är inte okej... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0