I've gotta feeling that tonight's gonna be a good night

godmorgon! Gud, har fortfarande inga ord för gårdagen. Allt som daniel sa och gjorde mot mig. Fortfarande är det när han la sitt huvud mot mitt det bästa som hände mig igår.. en sån liten grej kan betyda så otroligt mycket. Daniel är bäst, now and forever! Ser honom som en bror, en vän och förebild! Han säger att man aldrig ska ge upp det man kämpar för, att man aldrig ska tappa taget om det man älskar att göra. Det har stärkt mig otroligt mycket i många situationer. Daniel, du är helt klart... bäst! ♥ all tjärlek går till dig! The worlds greatest! Alla borde verkligen veta din underbarhet! 

nu över till något helt annat (förlåt att jag snackar om Daniel hela tiden nu.. men om ni var där skulle ni förstå, inga ord beskriver!) idag ska jag städa, packa, träffa kompisar.. va på filmkväll och bara umgås. IMORGON ska jag åka på läger till vrångö! läger med alla små konfisarna! haha! så nu blire att fixa! Ska se om jag kan skriva några inlägg så att inte bloggen dör. PUSS O KRAM


är de okej att va så fin ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0