bilder!

lite bilder från lägret, inte många. För jag tog inte många för att jag bad folk att skicka istället :)
DÅLIG bild på kyrkan innan alla kom :)


Olle, hihi. Han vill dölja sitt ansikte. haha! Såsöt! ♥ saknar! ♥


söta felicia ♥


Alinde och Johannes! haha. dom ville väl.. måla lite ;)


Johan, Robert och Rickard spelar och sjunger. Sjukt duktiga är dom! :)

söta Nelly och Jaqueline! ♥


fina Felicia och Axel ;)♥


min bordskavanjer Simon! ♥ saknar honom..! ♥


öppen scen. :)


öppen scen :)

Öppen scen :)      Johannes kör hej jag heter Bengt. Saknar honom! ♥


Öppen scen :)


Öppen scen :)    Simon och Johannes kör drama till Annas sång ;)


Öppen scen :)


Öppen scen :)


Öppen scen :)    Simon köper en annanas för över 300 (Y)


GOTT NYTT ÅR!! ♥


nu kom lite bilder,  inte så många som sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0