minnesvärt!

hej hej. Jag måste bara skriva av mig om dagar som betyder otroligt mycket för mig.. jag känner bara att jag måste! ;o ♥

16/12-09
första gången jag träffade och såg Rabih och Eddie live. Det va i Borås. Knalleland, och Reza och Mariette va med där! :) Ska jag va ärlig visste jag inte riktigt vilka som skulle va där. Jag hade ingen aning om att rabih och eddie skulle befinna sig där. Men jag va där med Tina och Samantha, och vi va nog seriöst galnast i hela Borås den kvällen :] haha. Men dom bästa va ju på scenen. ♥ det va underbart. Jag vågade inte säga någonting. och jag vågade inte krama dom, fick inga kort. Men jag va ändå världens lyckligaste människa där! ♥ fast om jag skulle veta att jag skulle få vänta i 8 månader skulle jag nog sagt lite till ;) men jag va isf så lycklig! ♥ jag kommer aldrig glömma när Rabih sjöng you are not alone och tog min hand! SÅ GULLIGT! ♥

19/12-09
första gången jag träffade och såg Erik live. Det va mediamarkt-bäckebol i Göteborg. Herregud vad underbart det va. Jag och Tina va där. Det va svinkallt och vi hade typ inga kläder på oss för att vi trodde det skulle va inne. Men när Erik kom så blev vi lyckliga. Vi typ bara kollade på varandra och log hela tiden. hahah. Det går inte att beskriva hur glad jag va seriöst. hihi! Första gången jag hörde higher live! Åh jag kommer aldrig glömma det. Sen fick jag träffa honom för första gången. Jag fick känna hans underbara kram för första gången. Jag fick mitt första kort med honom och jag va SÅ LYCKLIG! ♥

9/1-10
andra gången jag träffa Erik blir det. Det va mediamarkt-högsbo i Göteborg. Calle Kristiansson va oxå där! Denna gången va jag där med underbara Maria och vi kom lite sent men vi va hur glada som helst. Jag hade med mig en skylt, jag hade med mig 2 stycken teckningar jag hade ritat på honom och en va med en dikt på. Asså jag kommer aldrig glömma hans min, hans underbara kram där. Den va snabb för signeringen va snabb.. men den va bäst. Sen att man pussade honom på kinden :$ hehe..♥ asså det va underbart! ♥ kommer aldrig glömma. hahah. Sen ropade jag "OMG JAG HAR PUSSAT ERIK" så han hörde det. Haha :$ han va så söt! ;) ♥

16/5-10
tro mig, den väntan på att träffa Erik igen va LÅNG! Den va hemsk. Men jag åkte till Liseberg (Göteborg) TIDIGT! va med Tina, Samantha och Felicia. Vi va där redan innan liseberg öppnade och jag träffade underbara Lisa där! Vi väntade och hade värsta stora skylten. haha. Den va störst av alla och Erik älskade den! ;) Så sjukt bra konsert. Haha. Jag hade ingen röst efter så mycket som vi skrek. :$ men ah. Haha. Erik tyckte det va kul iaf. haha. Jag hade en stum Lisa framför mig, en galen Alina jämte mig och 3 galna små vänner jämte mig. ahahah. Det blev GALET. Och signeringen va underbar. Asså det kunde typ inte blivit bättre. Erik signerade våran skyllt SÅ STORT. ahaha :) hihi. han bara "wooooooooooooow" hihi. söt. Ah ja , och "hej min diamant" aaw... det va underbart och bääääst! ♥

11/6-10
Jag fick snacka med Erik i telefon genom Alina. Att höra sin idols röst genom en telefon betyder mer än vad ord kan beskriva. TACK ALINA! ♥ "jag älskar dig med över hela mitt hjärta Anna!" hihi. Han är söt! ♥

1/7-10
ännu en lång väntan, men den som väntar efter något gott väntar aldrig för länge. ;) Jag åkte in med Tina och vi va där tidigt (Borås) och så senare kom Alina, Hanna och Lisa och vi va helt galna. Dom filmade oss och vi va med på tv och jag vet inte vad.. ahaha. Och senare kom Felicia. Konserten va awesome! verkligen den bästa konserten som jag har varit med Erik på! När han kollade på mig just när han sa att han skulle köra timeless kommer jag aldrig att glömma. Han vet att jag älskar den låten och just när han skulle köra den sa han "jag ska köra *kollar på mig* timeless"! bäst! :') ♥ men signeringen förstörde dock det roliga. Världens sämsta och världens dummaste vakter.. men jag tyckte ändå att detta va den bästa spelningen med Erik. kommer aldrig att glömma den. Signeringen "nej anna gå inte".. asså han är underbar! ♥

15/8-10
Rix fm i Göteborg. Det va så underbart. Både Erik och Rebound! Jag va där med Alina, Lisa och Hanna men träffade även andra Erik och Reboundfans där! Felicia, Tina och Samantha kom sedan med :D jag va där ca halv 7 på morgonen och vi kom nästan längst fram. De va jätte varmt och jag tänkte "för Erik och Rebound" och det började ju regna sen så det va gött ;) haha. Men spelningen va helt otrolig! först kommer Rebound ut och jag skrek och sjöng och hoppade och grät :$ asså jag va så himla lycklig! Sen kom såklart Erik och det va inte illa det heller. Haha .. sjöng, skrek och ja va helt galen :D hihi! sen efter så efter Erik hade sjungit sprang vi backstage och Erik va så söt, vi träffa honom inte men han kolla ut och vinkade och sånt. haha. Sötnos! iaf sen gick vi till hotellet och sånt och där väntade vi ett tag men han kom ut precis när vi åkt. Men jag va världens lyckligaste ÄNDÅ! fick varken träffa Rabih, Erik eller Eddie men va så lycklig! ♥

27/8-10
Nrj kom till Göteborg och jag åkte in till Liseberg för att kolla på Rebound! Jag va så lycklig. Men jag hade om jag ska va ärlig inte i tanken att jag skulle träffa dom! Men jag kom dit. Träffade underbara Shanya och dom andra fansen och va med dom hela tiden sen. Jag glömmer aldrig när när rabih peka på mig och sjöng. Hihi. Det är lixom inte något man glömmer. :') och sen så typ.. sprang vi runt på liseberg och leta efter dom i åratal. haha. och gick tillslut ut. Jag va jätte ledssen men fick senare sms om att Alina hade sett dom och vi lyckades på något sätt att ta oss in igen och stod där och skrek och sjöng och väntade på dom och dom kom ut. Jag kunde inte tro det va sant när dom kom fram till mig efter 8 månader och allt. "HEJ ANNA!!" asså.. hur visste han? :') ♥ jag fick myskramar från båda.. jag grät ... hehe.. och sånt. Men konstigt? ♥ sen va jag med Alina ett tag och sen åkte jag hem med ett jätte stort leende. Trodde inte ens att det va möjligt att dom skulle kunna veta vem jag va.. ♥

13/11-10
första gången som jag fick riktigt mycket tid med mina fina killar (Rabih och Eddie) underbar dag på frölunda torg med dom bästa fansen! kom dit och mötte Shanya, Shqipe och Simona och senare kom Asse, Luwam och Merima. Vi väntade och väntade. Snacka med vakterna och väntade lite till. Och sen kom dom upp på scenen och allt va så himla underbart. Vi fick sjunga i micken flera gånger och det va så bra :') och signeringen! jag har nog aldrig snackat med dom så mycket, jag har inte ens snackat med Erik så mycket och jag har ändå träffat honom mer. Vi snackade och flummade "okej anna vi kör tummen upp" *gör peacetecken* "men Rabih vi skulle ju köra tummen upp" "juste... ändrade planer" HAHA dog! ♥ skrattade, log hela tiden. Va så lycklig! och sen stod vi och snacka med dom haha. Sen fick jag ju hejdå och "ha så bra på lägret nu!!" av dom! kan man bli lyckligare? nej! :) ♥

27/11-10
jag snacka med Rabih på telefon. TACK HANNA! ♥ som sagt det är underbart att höra sin idols röst även genom en telefon tilltala en! ♥ "varför är du inte här?" hihih sööööööt! lite långt! ;) ♥

28/11-10
första gången jag träffa Olle! Jay och Minnah va också där. Jag va där med underbara Felicia! träffade också Lisa, Alina och Hanna där! jag Hanna och Felicia gick och köpte en blomma till honom och så stod det att det va från oss. Hihi. Han blev jätte glad! och självklart sa jag och Hanna "vi ses på torsdag" och då blev han ännu gladare! SÖT! Sen hann hanna ta kort men inte jag och han såg hur ledsen jag blev och han bara "förlåt!!" jag bara "men Olle det är lugnt vi tar det någon annan gång, det är inte ditt fel" han bara "men förlåt! :(" jätte sött att han blev ledsen för det men det va ju inte hans fel! hehe :) men ah. det va underbart iaf. Olle va jätte söt mot oss!

2/12-10
Jag, Hanna, Lisa, Alina och Sofia va på idolgenpet och självklart min mamma med. haha. :) vi går runt och snackar och träffar folk man började prata med och sen när vi skulle gå in så ser vi ingen mindre än min Weisebajse till bror. Vi gick/sprang fram till honom och snacka med honom och han signerade våra tröjor och sånt. Så typ berätta jag att jag va Anna från bloggen och han visste. Gulligt tycker jag! och sen kramades vi lite och sånt och gick till våra platser och det va så grymt genrep! vi hade en jätte snygg skylt (och det tyckte Olle med, tihihi, han kommenterade ju!) och Olle kollade hela tiden på den. Gillas! (Y) men vi fick inte snacka med honom, Jay, Geir, Linnea, Elin eller Minnah. Men det va gryymt ändå. Men Olle peka på våran skylt innan han gick! Söt!

3/12-10
ja jag fick ju reda att jag vann idolbiljetter!! och då åkte jag och Hanna dit! och självklart stöter vi på Andreas igen och hur underbart va inte det när han kände igen oss?! "men hej är ni här igen?!" :D ♥ och det va kul även att sitta backstage och se att Olle känner igen oss (Skylten) och att han gör ett "<3" till oss gör det hela mycket roligare! ;) haha! men ah det va underbart! fick dock inte snacka med honom. Men han va underbar. För han såg mig vid scenen och skulle precis gå till mig och så typ sa vakterna till honom att han va tvungen att gå .. "men.." .. söt! åh det va underbart. Förutom att han åkte ut :( han såg att jag grät :$ ♥ fick inte träffa någon utan idolerna där heller utom Andreas då! :)

4/12-10
Olle, Andreas, Geir och Daniel va i Göteborg med Linnea och Elin :)! det va underbar spelning och jag va så glad! men signeringen va inte lika bra. Men jag fick ett kort med alla idoler iaf. men fick inte snacka med nån av dom. Men Weise va så söt när jag kom upp på scenen "yeeaah Anna!!" man bara aaw. ofta han kan mitt namn ! :') ja men det va helt underbart faktiskt fast jag inte fick snacka med dom på det sättet. :) ♥ Men va iaf där med Lisa, Jade, Hanna och Mia!

16/12-10
Olle, Andreas, Geir och Daniel kom till Frölunda torg och jag va så glad! kom dit och träffade LisaJade, Hanna och Mia. Det va helt sjukt vad underbart det va. Jag fick massor av kramar! haha fick snacka jätte mycket med dom! Kommer aldrig glömma när Andreas bara "hej anna" när jag kom fram till han i signeringen! samt att Olle sa "åh jag älskar eran skylt!!" (och jag hade inte ens med mig den!) när Daniel sa "åh Anna, nu träffas vi ju äntligen!! :D" eller när Geir sa "vad kul att träffa dig Anna! har sett fram emot detta!" jag har otroligt söta och underbara idoler! :) det är inte många som får höra detta. Och just att Daniel sa det han sa betydde väldigt mycket för mig eftersom jag va så ledsen när jag inte fick träffa honom och han vet ju typ vem jag är då :) åh det va underbar dag. Va uppe i signeringen 2 gånger. hihi dom va lika söta båda gångerna. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA IDOLER! ♥

8/11-11
jag va i Örebro och kollade på idolerna, Alla! men Daniel, Olle, Weise och Geir betydde mest att se. :) Men dom andra va med bra! (Jay, Minnah, Linnea, Sassa, Elin och Linda) Det va magisk spelning. Seriöst den bästa jag har varit på och jag har ju varit på en hel del ! :] jag va med Lisa, Jade och Mia! hihi vi fick träffa dom efter eftersom vi hade meet biljetter och jag tyckte vi fick träffa dom rätt länge. Dock fick jag aldrig träffa Geir för han smet -.- men Andreas va så söt mot oss. Han började snacka om att vi va team Weise (konstigt HAHA det stod på tröjorna) att vi va hans Weisenismer! och en massa. Haha han va söt! ♥ Olle började snacka om att han visste att jag va team Hedberg innerst inne :') hahaha så söt! och vi snackade en hel del och Daniel började snacka om att han hade torra läppar ^^ och jag ska självklart skämma ut mig, men vi tar det en annan gång ;) haha. Och så fick jag en trevlig dans med honom! han är världens sötaste! ♥ och alla 3 killar fick jag mysmyskramar av också! (sen måste jag tillägga att vi träffade dom innan spelningen med! :D) sen stack vi till hotellet och fick ännu mer mysmyskramar, och massa hejdå! ♥ finaste människorna är dom! ♥


så nu va det klart! haha. Jag kommer nog med fler dagar med mina fina idoler! :D ♥ bäst är dom! ♥ hihi. jag får hoppas på att jag får komma till Lund. Hoppas Hoppas!


ERIK GRÖNWALL RABIH JABER EDDIE RAZAZ DANIEL NORBERG ANDREAS WEISE OLLE HEDBERG OCH GEIR RÖNNING

TACK FÖR ALLA FINA DAGAR MED ER. NI ÄR SERIÖST DOM BÄSTA IDOLERNA MAN KAN SÖKA EFTER! TACK FÖR ATT NI ALLTID FÅR MIG ATT LE! TACK! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0