katt

hejsan svejsan sverige! :D

jag sitter just nu i infoteket och tänkte va duktig och jobba på läxor. Men det orkade jag inte. HAHA. Får göra det hemma sen :) Maria sitter jämte mig och vi har just gjort massa tråkiga tester på bdb och det sög riktigt hårt. Men det suger nästan ännu hårdare att jag egentligen har slutat men att jag är kvar för att jag ska ha matteprov. SUGER. hihi det är typ det enda ordet jag kan säga nu. :) eller hur?! HAHA.

nej asså detta blev ett väldigt flummigt inlägg så därför tänker jag låta er kolla på en söt katt som jag hitta. MJAOOOOW!


så söt eller hur!! :D hihi.

tänk att vara en katt. Fatta vilken uppmärksamhet man borde få, det är bara att mjaaaaoowa lite så kommer jätte mycket folk och tycker att man är söt! Det är fett coolt egentligen! hej och hå, katt på tå. Typ

jag försöker lära mig att rimma, och skriva dikter. TACK DANIEL han är bäst i test på det lixom! har ni läst dom eller ? kolla bloggen här. hihihiihih ba så alla vet så är jag annaamarias där! :D

nu ska jag sluta innan jag tråkar ut er. BAJ BAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0