Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

åh något som får mig att må bra är SÅKLART mina idoler, många tycker det är väldigt konstigt att man gillar idoler så himla mycket som jag gör! men det går, jag lovar ;) hahaha.. dom får mig alltid att må bättre. Att bara se en bild på dom, att bara höra deras namn får en att le jätte mycket. Att höra deras röster är helt otroligt. Sen är det ännu bättre om man ser att dom typ "skriver" till en. Eller att läsa att de gjort ett nytt inlägg. Igår tillexempel satt jag jätte länge och försökte förstå matte... så kollade jag facebook och vad ser jag ? världens finaste Daniel va inne. Jag ler sjukt stort och skriver till honom, och vad gör han? han svarar! Det fick mig att må bra jätte länge, jag mår bra fortfarande. Att hans vill svara sina fans är helt otroligt :) och sen skrev han ju en dikt om mig så ;) haha ♥ eller när jag inte va på så bra humör och loggar in och ser att Olle har kommenterat en bild. Det lixom finns inga ord hur mycket något sånt litet betyder. Det finns så mycket. Eller att logga in och se att man har fått svar på facebook eller att någon har gillat ett logginlägg eller något. NÅGOT SÅNT LITET KAN FÅ EN ATT LE EN HEL DAG. det är helt otroligt, jag förstår nästan inte ens själv vad dom killarna betyder för mig. Dom är helt otroliga. ASSÅ JAG FINNER INGA ORD FÖR DOM. ♥
iaf DOM får mig att må bättre, och särskilt när man träffar dom ! det är underbart, det går inte att beskriva känslan.
TJÄRLEK TILL DOM! ♥
Oh, he is sooo cute! Team Weise for life! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0