Dag 13 – Något som betyder mycket för mig.

tjenanixen. Ska ja va ärlig så något som betyder mycket för mig är mina idoler! Mina kompisar, Gud, Min familj betyder otrolig mycket med. Men familjen, kompisarna och Gud är SJÄLVKLART för mig så jag tänkte skriva om något som sticker ut lite från mängden. Något som inte alla får uppleva. Något som jag verkligen älskar! att ha sin idol nära sig. Det är inte många som får uppleva detta. Att få uppleva att ens idol kramar en och säger en massa gulliga saker till en, kanske en puss eller en dans? vem vet? :$ asså jag menar, det är inte många som får uppleva det och det är otroligt, den tiden man är med dom är den tiden som stannar, man vill inte gå därifrån. Den tiden är seriöst den tiden som man aldrig någonsin kommer att glömma. Tiden då allt känns så rätt, så perfekt. Det är tyvärr inte många som får uppleva detta, och jag är så glad att just jag får göra det. Ingen fattar vad killarna betyder för mig, ingen. typ iaf. hehe. Dom betyder otroligt mycket, även fast jag inte känner dom känns det så rätt när man är med dom, och sen kommer man hem och man saknar ihjäl sig (A) men känslan att äntligen få träffa dom är underbar. Särskilt känslan efter 8 månader för rabih och eddie går inte att beskriva. Jag kommer aldrig glömma det, tårarna bara rann. Jag va så lycklig ♥ jag är alltid lycklig med dom, det går inte en sekund när man inte är lycklig. och gråter man gråter man av lycka! Världens bästa idoler har jag. ♥
Erik Grönwall, Rabih Jaber, Eddie Razaz, Daniel Norberg, Olle Hedberg, Andreas Weise och Geir Rønning ♥

bilder, jag tog bara dom som kom först. Haha. inte dom bästa :$♥


Erik Grönwall ♥


rabih jaber ♥


Eddie Razaz ♥


Daniel Norberg ♥


Olle Hedberg ♥

Andreas Weise ♥ (Lisa Carlberg ♥)


Geir Rønning



Kommentarer
Postat av: victoria

Asså bilden med dig och Rabih e så sjukt SÖT! haha och den me eddie, asså :') Jag lyckas aldrig bli bra på bilder med honom -.-'

2011-01-14 @ 17:51:12
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

att vara lycklig/kär är något nästan varje människa får vara med om

2011-01-15 @ 19:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0