<3

nu är idol 2010 slut.. det känns väldigt tomt. Men bara för att sköna geir och söta daniel har skrivit om varenda idol ska jag med göra det. :) ♥

Daniel Norberg
Haha, jag vet inte vart jag ska börja ens när det gäller att förklara denna killen! Han är charmig, han är otroligt snäll, hans röst ger gåshud. Det är nästan så man blir lite smått kär faktiskt :) Hans kramar är himlen. Hans ord går verkligen rakt in i hjärtat! Denna killen betyder otroligt mycket för mig och jag kommer verkligen fortsätta följa honom! Det kan ni lita på, och han med. Världens bästa kille! Saknar honom redan och det har bara gått.. 1 månad och 8 dagar sedan vi sågs senast. Det är långt! :$ DANIEL BÄSTA NORBERG! ♥

Geir Rönning
asså, han är verkligen världens skönaste människa! En person som bryr sig så mycket om sina fans och allt asså det finns inte! Han får mig alltid att må bra! Jag kan va på världens sämsta humör, så kollar jag bloggen, antingen har han bloggat eller svarat. Och om han inte har gjort det så får jag ett stort leende ändå. Bara att se hans ord! Asså det går inte att förklara vad han betyder för mig. Kommer aldrig kunna göra det! Han har världens finaste röst, när han framför rosanna börjar jag gråta. Geir, glöm inte att det är DU som är underbar! ♥

Olle Hedberg
världens finaste Olle! Om någon har lyst upp idol har det ju varit han. Han och sin fina och världens bästa dialekt :') haha. Älskar Olle! jag gör det verkligen! Han har något speciellt i sin röst som ingen annan har. Hans heshet ger mig verkligen gåshud! Olle kommer alltid betyda otroligt mycket för mig! Han har gett mig så mycket mod. Han får mig att kämpa :) Han är underbar! dagarna med honom är såna dagar som man inte glömmer! Jag kommer aldrig glömma dom. Tack vare honom. ♥

Andreas Weise
Idols framsida tänkte jag skriva, och det gjorde jag med! Idol hade inte varit någonting utan våran Andreas! Andreas är underbar! Han har en underbar röst! En underbar personlighet och lika sjuk humor som jag! Världens underbaraste kille! Han får mig att skratta, han får mig att le! även ifall jag saknar honom mer än något annat. Han ger inte upp! Han gav inte upp i idol, inte heller i let's dance! Han kommer bli något stort! Han kommer det! I promise! ingen idol utan Andreas! Love him! Team Weise kommer aldrig svika honom. Världens bästa ♥

Jay Smith
Det är sjukt att en människa kan ha en sån röst som Jay! Han är verkligen en värdig vinnare av idol 2010! har sett honom live och det är mäktigt! Like a Prayer gör han verkligen så himla grymt! Dreaming people är verkligen gåshud att höra live! Jag hoppas och jag vet att han kommer slå utomlands! Med den rösten klarar man ALLTING! :)

Linnea Henriksson
Min favorit av tjejerna från idol iår! Sjukt underbar röst som man bara ler av att få höra! :) Har träffat henne och hon är en sjukt underbar person också! Lätt att man kommer åka på hennes spelningar i framtiden! Världens coolaste brud med världens skönaste stil :D

Minnah Karlsson
Verkligen värd en 2:a plats! Hennes comeback va helt underbar! :) älskar när hon gör twist and shout! Jag blir så glad när jag hör den! Minnah har varit en av mina favoriter från början. Hennes röst är awesome! Hon är grym trevlig tjej med! Och man blir ju bara lite avis på hennes utseende! Go Minnah! :D

Elin Blom
Det är sjukt att en tjej som är ett år yngre än mig kan vara så himla duktig! Elin är grym! :) Hon kommer komma sjukt långt med sin röst! :) och sen skulle hon lätt kunna få ett modelljobb med :) haha.

Sassa Bodensjö
Sassa är en störtskön tjej så mycket som jag har fått uppleva! Hon har verkligen en grym rockröst! keep going! Redan en spelning! detta kommer sluta bra :D

Linda Varg
sjukt duktig sångare!  gillar hennes röst skarpt! Hon verkar sjukt trevlig med! :D

Alice Hagenbrant
man får ju inte glömma Alice, fast hon hoppade av! Världens finaste röst! Hon va verkligen en av mina favoriter i början! verkligen! hon har verkligen en stor begåvning! Det är otroligt synd att hon hoppade av! Hon skulle nog nästan ha chansen att vinna hela skiten ;)


förlåt, jag va bara tvungen! :) Alla är verkligen sjukt underbara :) ♥
imorgon ska jag åka upp till sälen och åka skidor. Det kommer bli fett najs! :) kommer inte blogga så mke då :)
BIG LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: cisssssi

Weise & Daniel SJUKT !

Bästaste killarna ever & Linnea & MInnah vilka röster :')

Bästa Idol någonsin!!



happyface!

2011-02-16 @ 16:06:52
Postat av: Lejla

Aww, fint skrivet om de! De skulle va sjukt glada om de skulle läst detta, är säker på det ;)



Älskar dig<3

2011-02-16 @ 19:49:23
URL: http://lejlalovesrebound.blogg.se/
Postat av: Adriana [a n a p h o t o].

HAHA, ANNA xD

Alice heter Hagenbrant inte Svensson xD

2011-02-17 @ 23:13:34
URL: http://anaphoto.webblogg.se/
Postat av: Isa

ANDREAS WEISE!!!!



guuud va jag älskar honom asså! haha..

Bor typ granne med hnm och brukar se han då och då och har gått fram o pratat med hnm (såklart) :DD <33

2011-02-18 @ 21:32:53
Postat av: nina

LINDA DÅ?!?!?! ALLRA BÄSTA FAN.

2011-02-19 @ 21:26:53
URL: http://wishicould.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0