SVAAAAREN!! :D

tjo alla glada! nu är det försent att ställa frågor ;) för nu kommer svaren!! :D woho! ♥
Åå gillar du med idol?
nej jag gillar inte idol. JAG ÄLSKAR IDOL! :D ♥
Vad går du i för klass?
estet 2:an på marks gymnasium :)

Hur gammal är du?
tro det eller ej! jag är 17! fyller 18 i år :)

Har du någonsin jämnt dig utanför?
jag antar att du menar känt? annars vet jag inte! haha. Men ja det har jag!

När fick Gud en plats i ditt liv?
när jag konfirmerade mig! Det vill säga sommaren mellan 8an och 9an :)

Berätta om din mellanstadietid :)
jag gillade inte min mellanstadietid så himla mycket. Visst jag gick i en bra klass men jag kände ändå att jag inte passade in så mycket! :) men jämför jag med min högstadietid så älskade jag mellan. haha :)

Skulle du kunna tänka dig att tatuera in något som har med idol/idolerna att göra? Vad isåfall?
nej jag tror inte det. Men om jag skulle tatuera in något skulle det va en låt eller något som påminde om personen/personerna, tillexempel min kompis Mia har tatuerat in "free fallin'" det det skulle jag med kunna tänka mig att göra. Men nu kommer jag inte göra det ;)

Hur många unika läsare har du per dag?
alltså det varierar väldigt mycket. Har kommit upp mot 100. Och som minst har jag haft typ 10 kanske! just denna veckan har jag haft som mest typ 60 :)

innan erik, vem va din största idol då? :)
jag har inte riktigt haft någon idol. Har varit ren allätatare! men jag lyssnade på Tokio Hotell (tro det eller ej xD) och typ avril Lavigne ett tag. Men jag har aldrig haft en idol som erik och dom andra :)

favo färg?
jag gillar alla färger! x) men grön :D

bästa filmen? =D
jag är så himla dålig på filmer. Men tomorrow when the war began är bra. och det är en snygg kille i! check it out ;)

vilken website besöker du mest på en dag... (INTE facebook!)
http://reboundmusic.se tror jag faktiskt :)

vad tycker du om mig? :* <3
Lisa du vet redan svaret. JAG ÄLSKAR DIG SYSTER :*<3

Hur lång är du?
167 tror jag senast jag mätte ;)

Hur sminkar du dig?
något lätt, typ mascara!

Hur fixar du ditt hår?
jag fixar det inte, jag låter det bara hänga! ;) eller sätter upp det i en tofs eller bulle mitt på huvudet :]

Vilket är ditt bästa skönhetstipps?
va dig själv och lådsas inte vara någon annan än vad du själv är! :) Va naturligt snygg!

Skulle du kunna träffa andra människor ( maybe me!! ) ifall båda ska på typ samma spelning med tillexempel Daniel Norberg ?
självklart skulle jag kunna det! jag har lärt känna jätte många genom idol och jag kan ju lära känna dig med :) haha!

Vem av idol deltagarna skulle du vilja förlora din oskulden till?
ingen av dom, dom är mina idoler. Har inga såna tankar om dom :)

Har du någonsin drömt en sexig dröm om någon utav idoldeltagarna?
nej det har jag verkligen inte gjort! haha

Vilken av alla klasserna du gått i har du gillat bäst?
den jag går i nu! Es2 ♥

Har du vart riktigt full någongång?
nej det har jag inte :) jag är inte som alla andra 17 åringar ;)

Har du drömt om dem någon gång? Idolarna alltså!
många gånger! haha! senast inatt faktiskt! :)

Tiep hur mååår du?!<3<3
jag mår finfint! tack för att du fråga ;)

Vad skulle du göra om jag fick två biljetter och vara med Daniel en hellll dag och jag tog med dig? :)
<3
haha pernilla du känner mig ;) jag skulle typ dött! typ sagt SKOJAR DU MED MIG? hela tiden och sen skulle jag berätta för daniel att det är tack vare dig som jag träffar honom. Sen skulle jag aldrig kunna tacka dig nog! Du skulle få gå runt med en "tack-pernilla" hela livet. TYP! haha :) ♥

Vem är bäst Erik Grönwall, eller Daniel Norberg? :)
det är grymt svårt att säga! dom är 2 helt olika indiveder både insidan och rösten och allt! Det känns dumt att jämföra dom faktiskt! Erik har dock jag följt längre än vad jag har följt Daniel. Ändå har jag nästan kommit daniel närmare. Dom är så olika på olika sätt! Det går inte att jämföra dom. Typ :) Dock kommer aldrig någon någonsin slå eriks sångröst! även fast daniel har en grymt fin sångröst! Älskar hans röst! ♥ som sagt. Två helt olika individer.

vilka var dina bästa kompisar när du var mindre?
Annie, Ann, Rebecka, Isabelle, Therese och Malin ;)

ANDREAS ELLER OLLE? Välj endast en! 8D
adrina din skit, du vet att jag inte kan jämföra dom. Men okej. Andreas. För att jag har kommit andreas närmast plus att jag tillhör "team Weise" ;)

vad är ditt bästa sommar minne?
rix fm Göteborg. Lätt. Exakt ett halvår sedan. Erik och Rebound! ♥

idol 2009 eller 2010?
trodde aldrig att jag skulle säga det här. Men 2010! Förra året följde jag inte dom på samma sätt under idoltiden som jag gjorde och jag kom inte dom lika nära. Nu säger jag inte att jag är sjukt bra kompis med dom nya idolerna ;) men jag har träffat dom oftare än vad jag har träffat erik, rabih och eddie tillexempel :)

skulle du våga ringa mig om du var ledsen och behövde prata? jag finns alltid för dig :)<3
självklart Sara ♥

ska du flytta nån stans efter gymnasiet?
jag tänker flytta till sthlm efter gymnasiet med Victoria :) (fast jag "hatar" henne nu.. hehe)

Kom till stockholm snart sneeeeeeella ;$$
jag kommer snart, jag lovar! ;) ♥

Absoluta favorit låt ? =D bara EN, hihi ^^
timeless med erik grönwall. Många anledningar serru ;)

favorit mat? :)
taaaacos! ♥

visst är jag bäst ? :o
efter mig :')

varför mobbar du mig :( ?!
för att du är Hanna! ♥ love you! :*<3 haha

ditt bästa köp ever ? (haha lycka till o svara på den ;))
ehm ehm. Tack för att du sa lycka till :') ehm.. ba för det tar jag idolturnébiljetten ;)

Favorit färg?
svarade på den innan. Men grön :)

Favorit glass?
daimstrut :* ahaha

Gillar du Justin Bieber? om ja, ska du på hans filme?
han är okej men jag är inget sånt där jätte stort fan av honom. Men ja, det skulle va kul att se filmen :)

Favorit låt?
timeless med erik grönwall ;) gillar många låtar, men denna har något speciellt :)

Det bästa som har hänt dig?
när jag blev kristen :) hihi

En ända önskan i världen?
fred på jorden!

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
spara lite, skänka lite, åka på semester med mina kompisar typ. Och sen åka på en massa spelningar SÅKLART ;)

Vill du flytta? Om du vill, varför vill du det?
jag vill flytta till sthlm! Dels för att komma från Mark, långt ifrån Mark! dels för att jag älskar staden sthlm och för att ALLT händer där ;)

Favorit färg? (får bara välja EN)
haha grön fortfarande ;)

Dina två favoritlåtar?
timeless-erik grönwall och hurricane-rebound ♥

Har du någon gång haft hoppstyltor med sockar på?
haha nej ;)

Varför älskar du alla idoldeltagare?
jag vet inte, skulle älskat dom lika mycket om dom inte kom från idol. Dom råkar bara komma från programmet idol. Dom är helt enkelt bäst och har otroliga talanger! ♥♥

vem är din favoritartist? du får bara välja en. :')
gaaah, bara 1? :o bara för det tar jag Erik :) för att honom har jag följt med längre och rebound är ett band :') haha.. Dom nya idolerna är underbart bra dom med! älskar dom! ♥ men nu fick det bli erik. BARA FÖR ATT DU ÄR SÅ DUM OCH SKRIVER 1 X) ♥

vad vill du bli när du är stor? :')
min högsta önskan är SÅKLART musiker! men blir jag inte det vill jag gärna jobba som typ jounarlist eller något. Eller bara något enkelt.. som musiklärare eller något ;) :')

Vad är det pinsama som har hänt dig?
jag kommer inte på något "pinsammaste" för det har hänt så mycket! Men allt lyckas alltid hända kring personer som jag gillar jätte mycket! fast idag råkade jag hälsa på någon helt randome som va jätte lik Peter :') hahaha.. jag bara men heej! och han bara ? jag ba oups.. fel :$ xD PINSAMT! :)



TACK FÖR ALLA FRÅGORNA! :)



TACK FÖR ALLT IDOL 2010! NI BETYDDE OTROLIGT MYCKET FÖR MIG
OCH NI BETYDER OTROLIGT MYCKET ÄN! LOVA ATT ALLTID VARA
SÅNA HÄR! NI ÄR FETT UNDERBARA! SAKNAR ER REDAN!
VILL SÄGA ETT SPECIELLT STORT TACK TILL 4 OTROLIGT UNDERBARA
GRABBAR SOM JAG HAR FASTNAT FÖR SPECIELLT! DANIEL NORBERG,
GEIR RÖNNING, ANDREAS WEISE OCH OLLE HEDBERG. NI ÄR SERIÖST
UNDERBARA. TACK TACK TACK TACK!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas weiseloveer

"Eller bara något enkelt.. som musiklärare eller något " BARA NÅGOT ÄNKELLT? vad tror du egenntligen?! att det är lätt att bli musiklärare? jaha och, ja men jag är tillsammns med Andreas weise så jag äger!!!



andreasw<3

2011-02-15 @ 20:30:43
Postat av: victoria Bergstrand

Hatar dig också :)

2011-02-15 @ 20:32:16
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Postat av: anna

"Andreas weiseloveer" Det är lättare att vara musiklärare än att bli känd! det är det jag menar! haha

2011-02-15 @ 21:14:29
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: lisa alm

naww, du är så gulli! jag älskar dej oxå syster yster! <3 jag är erik evigt tacksam att jag har dej som vän och allt !! DU ÄR EN STJÄRNA ANNA

2011-02-16 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0