RANDOOOOME!

tjena mors! Haha, idag va en allmänt randome dag i skolan. När man dricker cola och är med Maria och Jennifer vet man aldrig vad som kan hända. Jag menar. Det är ju dom två vi snackar om ♥♥ men vi satt där inne och lyssnade på musik och helt randome började vi dansa och så såg en kille det och kom in och hopade upp på bordet och började dansa och joddla. SMÅTT RANDOME. leskigt ;) kunde aldrig sluta skratta HAHA. Så fult. "ej, vill ni festa, ring 112!" HAHAH man bara wtf? xD. Men iaf. Senare så satte maria på Psycho med Rebound och jag blev stenglad och började dansa och sjunga och så gjorde maria med det. Så vi stod där och dansa och sjöng. Fast maria låg nog mest på bordet och garva och jennifer va ju så snäll (-.-) att hon filmade allt och nu hotar hon att lägga ut det på youtube eller haha.. facebook.. och tagga.. RABIH OCH EDDIE. JENNIFER OM DU GÖR DET ÄR DU DÖD<3
men det va fett kul :):) sen har jag övat med lovsångsteamet och allt. :) nu ska jag DOOOOWNSTAAAIRS och öva på piano och gitarr. det kommer bli najs.


HÄR KOMMER DEN MEST DROGADE LÅTEN JUST NU. LIFEHOUSE ÄR BÄST O GRYMMAST ♥


tjärlek till lifehouse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0