grattis finaste daniel ♥

VÄRLDENS FINASTE DANIEL FYLLER 21 ÅR IDAG OCH DET FIRAR JAG GENOM ATT SKRIVA EN DIKT OCH GÖRA EN FIN BILD. HOPE YOU AND HE LIKE IT! ;D ♥
Danne, Danneboy, danne dannelino eller vad man nu ska kalla dig!
Du är iaf 21 år nu, och då 4 år äldre än mig…
Det spelar ingen roll du är fortfarande min idol ju!
Du kommer alltid att vara det, från och med då, nu!
Jag vill säga ett stort fett grattis och ge dig en stor fet kram
Saknar de fett mycket, och jag är trots allt en 17 årig dam
Jag tänkte skicka något på posten till dig, något du aldrig skulle glömma,
Något fint, en bil? en katt? Eller varför ingen hatt?
Jag satt och kolla ut genom fönstret och kunde aldrig sluta att drömma…
En vacker dag slog det mig, varför bara inte skriva en randome dikt till dig?
Och göra en fin bild till den, och då skulle du se den sen!
Jag har suttit länge och försökt hitta inspiration så jag kan börja skriva,
Ska jag skriva från hjärtat, eller bara med dig driva?
Vad kan han uppskatta? Vad gillar han? Vad tror du?
Ja, jag har gått runt och frågat en massa personer nu!
”Skriv bara, och se vart du kommer! Det var det Daniel sa att du skulle göra, låt honom dig föra”
Nu sitter jag här hemma och tänker på vad jag kan skriva och lyssnar på musik,
Ska jag testa att skriva, typ lyrik?
Detta kan bli så dåligt att jag måste låsas in i en bur, men träning ger färdighet… vilken tur!
Daniel, du är en otroligt fin kille det måste du bara veta,
Otroligt söt, snygg och helt underbar, när man träffar dig blir kinderna väldigt snabbt otroligt heta ;)
Du är bäst i test, bara inse det. Du sjunger som en gud, väldigt bra, måste lyssna på dig varje da’
När du ställde upp i idol började våra hjärtan att sluta slå,
Man tappa andan, man stannade upp, ville inte gå.
Din röst har något extra, något riktigt underbart, man kan inte sluta att lyssna, så otroligt rart…
Hade du någonsin kunnat ana att du skulle få så himla många tjejer på fall?
Du gör mig otroligt varm i kroppen, jag är inte det minsta kall.
När du svarar mig befinner jag mig i himmelriket för en sekund,
Jag blir så himla glad, studsar som en boll så rund.
Jag vill berätta hur otroligt mycket du betyder för mig,
Men vill ändå inte, vill inte att du ska tycka att jag är jobbig, men jag gillar verkligen dig :$
Kan inte ens förklara med ord, du är typ den bästa skapelsen på denna jord! ;)
Lova att alltid vara som du är! Jag gillar dig massor, vill alltid ha dig här!
Ibland önskar jag att jag kände dig riktigt bra, typ snacka med dig varje da’
Men jag är glad så mycket jag har fått av dig! Du är en otroligt inpirationskälla för mig!
Hoppas vi träffas snart igen ju! Saknaden är grymt stor just nu!
Men hoppas att du får en trevlig 21 års dag! Grattis Grattis säger jag!
Nu skickar jag en massa kramar på posten till dig! Bara så du vet att de är från mig
Ha det gött, vi ses väl snart? Det kommer bli så himla underbart!
STOR KRAM! //anna ♥
Danne, Danneboy, danne dannelino eller vad man nu ska kalla dig!
Du är iaf 21 år nu, och då 4 år äldre än mig…
Det spelar ingen roll du är fortfarande min idol ju!
Du kommer alltid att vara det, från och med då, nu!
Jag vill säga ett stort fett grattis och ge dig en stor fet kram
Saknar de fett mycket, och jag är trots allt en 17 årig dam
Jag tänkte skicka något på posten till dig, något du aldrig skulle glömma,
Något fint, en bil? en katt? Eller varför ingen hatt?
Jag satt och kolla ut genom fönstret och kunde aldrig sluta att drömma…
En vacker dag slog det mig, varför bara inte skriva en randome dikt till dig?
Och göra en fin bild till den, och då skulle du se den sen!
Jag har suttit länge och försökt hitta inspiration så jag kan börja skriva,
Ska jag skriva från hjärtat, eller bara med dig driva?
Vad kan han uppskatta? Vad gillar han? Vad tror du?
Ja, jag har gått runt och frågat en massa personer nu!
”Skriv bara, och se vart du kommer! Det var det Daniel sa att du skulle göra, låt honom dig föra”
Nu sitter jag här hemma och tänker på vad jag kan skriva och lyssnar på musik,
Ska jag testa att skriva, typ lyrik?
Detta kan bli så dåligt att jag måste låsas in i en bur, men träning ger färdighet… vilken tur!
Daniel, du är en otroligt fin kille det måste du bara veta,
Otroligt söt, snygg och helt underbar, när man träffar dig blir kinderna väldigt snabbt otroligt heta ;)
Du är bäst i test, bara inse det. Du sjunger som en gud, väldigt bra, måste lyssna på dig varje da’
När du ställde upp i idol började våra hjärtan att sluta slå,
Man tappa andan, man stannade upp, ville inte gå.
Din röst har något extra, något riktigt underbart, man kan inte sluta att lyssna, så otroligt rart…
Hade du någonsin kunnat ana att du skulle få så himla många tjejer på fall?
Du gör mig otroligt varm i kroppen, jag är inte det minsta kall.
När du svarar mig befinner jag mig i himmelriket för en sekund,
Jag blir så himla glad, studsar som en boll så rund.
Jag vill berätta hur otroligt mycket du betyder för mig,
Men vill ändå inte, vill inte att du ska tycka att jag är jobbig, men jag gillar verkligen dig :$
Kan inte ens förklara med ord, du är typ den bästa skapelsen på denna jord! ;)
Lova att alltid vara som du är! Jag gillar dig massor, vill alltid ha dig här!
Ibland önskar jag att jag kände dig riktigt bra, typ snacka med dig varje da’
Men jag är glad så mycket jag har fått av dig! Du är en otroligt inpirationskälla för mig!
Hoppas vi träffas snart igen ju! Saknaden är grymt stor just nu!
Men hoppas att du får en trevlig 21 års dag! Grattis Grattis säger jag!
Nu skickar jag en massa kramar på posten till dig! Bara så du vet att de är från mig
Ha det gött, vi ses väl snart? Det kommer bli så himla underbart!
STOR KRAM! //anna ♥
grattis finaste daniel norberg ♥

Kommentarer
Postat av: madiha

grattis Daniel <33<33

2011-02-22 @ 09:28:32
Postat av: lisa alm

jag dödar dina texter anna! :( ♥♥

jag älskar dej,

2011-02-22 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0