Dag 30 – Något du är stolt över dig själv för.

tjena mors! jag ligger hemma och är sjuk och det gjorde jag även igår. Åkte hem i fredags från skolan. Well..
något jag är stolt över.. det är ju lätt att jag aldrig varit den alla andra vill att jag ska vara. Att jag faktiskt aldrig varit "cool" och börjat röka och dricka en massa och sånt. Och det är jag otroligt glad och stolt över. Att jag faktiskt visade mig mogen och inte började. Många som trackade ner på mig innan för att jag inte gjorde det har kommit fram idag och sagt att jag va stark. För dom har det blivit ett.. beroende. Så det är jag sjukt stolt över.
Frågan är hur jag skulle klararat av detta utan mina föräldrar, Gud och vissa av mina kompisar är en fråga ;) men jag gjorde det. ♥
nu ska jag ta och äta frukost om jag får i mig något ;) och en massa. Hoppas att alla mår bra förövrigt. Blir nog skola för mig imorgon. Tjaao!
ÄLSKLINGEN ♥
du kommer alltid att vara min bästa vän. I vått och torrt. ILY ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg ! :)



Och en fin bild på dig o felicia ;)



Ha en bra dag <3

2011-02-09 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0