Dag 28 – Det här saknar jag.

tjena mors!
hmm.. något jag saknar. Jag saknar ehm. ALLA MINA IDOLER!
jag saknar tiden med dom sjukt mycket. Jag kan inte förneka att jag saknar erik mest nu. Jag har inte träffat han sen 1 juli och sett honom sen 15 augusti. Och jag vet aldrig när jag kommer få träffa honom igen och jag HATAR den känslan. Det är en av anledningarna varför jag vill åka till Stockholm. Jag vill bara lyckas "råka" springa på honom. Jag vet att chansen är väldigt liten. Men jag måste träffa honom. Saknar honom sjukt mycket. Sen saknar jag såklart Rabih och Eddie med. En annan slags saknad. Saknar dom, dom betyder så sjukt mycket för mig och jag vill bara känna deras kramar igen. Dom är underbara! ♥ jag vill höra dom säga orden dom alltid säger till mig när man träffat dom "jag älskar dig" ♥ dom hoppas jag med såklart att jag springer på! ;) sen saknar jag dom underbara Daniel Norberg, Olle Hedberg, Andreas Weise och Geir Rönning. Det roligaste är att dom vill träffa mig :] det har dom typ sagt. SJUKT GULLIGT.

men efter mina idoler ;) haha.. saknar jag en massa underbara människor..! som jag inte träffat på länge. Det gör ont att sakna mina vänner :( vissa har jag lärt känna genom erik och rebound, vissa inte. Men jag saknar dom mer än vad ord kan beskriva! :( och jag tror att dom vet själva vilka dom är! ♥

nu börjar jag snart, och ja jag sitter i skolan ;) haha..
tack för att ni läser min blogg!
KRAMAR!


världens bästa och sjukt underbara MARIA ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0