Dag 27 – Min favoritplats.

hej och godmorgon. Jag skulle haft piano nu men min lärare dök inte upp :S men iaf. Jag har gitarr sen ändå ;) snart.. (A) ehm.

min favoritplats.. jadu. Jag gillar många platser faktiskt. Men just nu är det Sthlm. Jag vill verkligen dit vecka 7. Väljer det typ framför skidor :$ men men. just nu STOCKHOLM!

Jag vill på let's dance och träffa Andreas ♥ sen vill jag träffa underbart folk uppe i sthlm. HANNA! LI! MIA! EBBA? LINNEA? EMELIE? ja asså jag vill träffa många :) så jag vill verkligen upp dit. Hihi. Sen kan man ju hoppas på att man springer på Lite idoler kanske :$ in my dreams. HAHAH. Men Men. Ska sluta nu. BYE!


Kommentarer
Postat av: Lejla (REbound-fan)

Åhh, gumman. Du är för skön <3



Vi åker dit tillsammans ;) vill också dit, träffa Weise och andra idoler, så, varför inte? xD



Love<3

2011-02-03 @ 18:43:43
Postat av: Linnea

Min förra kommentar blev fel, tehehe :$



Såklart, du måste kommaaaa! :D Och då ska vi träffas :) <3

2011-02-07 @ 11:53:50
URL: http://linneaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0