jo men visst

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Anna Maria Ericsson
2. Har du lätt för att bli kär? - Nej, har lätt att börja gilla. Men svårt att bli kär. Är kär nu :$$
3. Vilken låt är bäst just nu? - Forever And Ever, Amen ♥
4. Är du snål eller generös? - Snål och Snål.. men jag köper ju inte vad som helst..
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - vad är skillnaden? hahaha
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - LAKRITS
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - jag går ju inte o snackar om allting med allt o alla liksom. Men jag är inte tillbakadragen!
8. Vad tar du med på en fest? - ett glatt humör :)
9. Har du ett bra självförtroende? - Inte för bra, men bättre än va det var innan.
10. Har du något smeknamn - No Comment!

11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - kolla in min mage HAHA ne okej. vet inte.
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Fårga Jocke! HAHA
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Justin Bieber (YYY
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Bergisen! hihi! Sara♥
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - jag ska fira den med jocke. O han får bestämma allt :$$ 
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Radhus :)
17. En dag du aldrig glömmer - 31/7-2011 ♥
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony Ericsson
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Jocke, mina vänner och min familj ♥
20. Bästa boken du läst? - Harry Potter och fången ifrån azkaban ♥ haha!
21. Turnummer? - 4  ♥
22. Vad har du för betyg i skolan? - Varken bra eller dåligt. Men jag är nöjd. Har rätt svårt för mig ibland.
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - PLUGGAR
24. Hur många barn vill du ha? - 2 eller 3 :)
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja, jag älskar en ny. Världens bästa Karl Joachim Tomas Andersson ♥
26. Vilka länder har du besökt? - Ett antal! haha
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Krig, mobbning och orättvisor.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - brad pitt :D
29. Hur stor garderob har du? - rätt stor. Men jag använder INGET. haha
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 19 oktober, VÅG hihi
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Det är upp till DOM! hahaah
32. Film hemma eller bio? - Beror på, gillar båda. :)
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Jockish<3
34. Vem ringde du sist? - Körskolan haha
35. Hur är ditt humör just nu? - Trött..
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - hhahah inte för att jag är sån. Men något, min näsa. Men om jag inte hade den så skulle jag inet va ANNA så jag vill inte byta ut den :$ 
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - jag har världens finaste pojkvän.
38. Är utseende viktigt för dig? - insidan beskriver utsidan! :) ♥
39. Hur många konserter har du varit på? - kan inte räkna!
40. Något du inte kan leva utan? - Musik
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - Forever and ever, amen - randy travis ♥
42. Vilken årstid är bäst? - Sommar!
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - JA KLART. 
44. Vad tycker du om adoption? - Hellre det än abort !
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - varför skulle de inte? åldern är bara en siffra. Man kan inte styra sina känslor.
46. Vem vet allt om dig? - Jesus, Jocke och felicia
47. Vad gillar du för musik? - Lyssnar på allt.
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - KOMEDI hahaha
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - HAHAHAH det va några från dansen som sa att jag och sanna va lika rebecca och fiona... fråga mig inte vilka de är för vet inte xD fick även höra misha barton... sen även ingen mindre än DANIEL NORBERG "är ni typ syskon? ni är fett lika?" "ehm.. ja :) eller... in my dreams :)" HAAHAH
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - jag får ofta svimattacker - jag svimmar inte men jag blir jätte yr. Händer hela tiden typ. Kan gå runt i skolan och så måste jag typ stanna o hålla i mig för det känns som om jag ska svimma, jag saknar mina småkusiner sjukt mycket - det är sjukt jobbigt att bo så långt ifrån dom, jag rodnar varje gång jocke kollar på mig... han är så fin :$OCH HAN ÄR MIN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0