Dag 5 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, peppad eller arg

detta känns som om de är den svåraste uppgiften för jag lyssnar på så SJUKT MYCKET MUSIK!!! 

okej, ska försöka

glad:
jag har inte lyssnat på denna låten så jätte länge faktiskt. Men låten är så SJUUUUUUUUKT go! Asså jag börjar alltid hoppa runt när jag hör den typ. Älskar den. DEN ÄR SÅ SANN! Jesus lever och vi får leva så LYCKLIGT för att Jesus dog på korset för våran skull!! :D och jag älskar det. Jag älskar Jesus! Jag kommer aldrig bli som jag va innan jag fann honom. "I'll never be the same, forever I am changed" SÅ SANT. 

Happy day - Tim Hughes

ledsen:
hehehe jocke skicka den till mig och den är sååååå sann så det inte är sant. Älskar denna låten och känslan att veta att jag faktiskt kan komma till honom när jag mår dåligt. Just därför betyder denna låten väldigt mycket för mig, särskilt när jag är ledsen... vilket jag har varit mycket på sista tiden.

Come Cryin' To Me - Lonestar


peppad:
när jag är peppad så älskar jag att lyssna på Håkan Hellström. Asså det är något med den killen som gör att jag blir ännu mer peppad, blir helt galen när jag lyssnar på honom. Galen på ett bra sätt. Sätter jag på tex denna låten så blir jag jätte glad och börjar sjunga med och dansa lite o sånt. HAHAH! inte för att jag tycker att Håkan är jätte bra. Men denna låten ÄLSKAR JAG.

Ramlar - Håkan Hellström

arg:
oh, på något sätt så får denna låten mig alltid att komma på andra tankar, särskilt om jag har bråkat med mamma o pappa och är svinarg på dom så vet jag att de är för mitt egna bästa. Asså jag vet inte. Men denna killen har något i sin röst som tröstar, visst ibland kan jag faktiskt börja gråta istället. Och det är bra för då kommer mina känslor ut och jag blir bra snart igen. Jag ÄLSKAR denna låten. Den får mig att slappna av, jag lyssnar på den nu och jag bara sitter och njuter.. Denna låten är ... KÄRLEK och RESPEKT.

Down to earth - Justin Bieber


that's me! ;) hahhaah

Kommentarer
Postat av: chimme!

våran fanta står där ;)

2011-12-06 @ 16:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0