Dag 28 - Mina favoritminnen

åååh :D jag kan inte välja något ... det är för mycket hahahhahaha! 

om ni har hjärnan med er (A) så borde ni fatta att:

31/7 - 2011
är mitt absoluta bästa favoritminne. Det va när jag och jocke satt på en bänk och vi bestämde att vi skulle va tsm, puss puss och glada miner. Där va början på världens bästa förhållande. Och vart är vi idag, Snart 5 månader. JAG ÄLSKAR DIG JOACHIM ♥



30/7 - 2011
ja just, dagen innan. Tror att vissa här vet just VARFÖR jag tog denna dagen. Jag har världens bästa inledning. Det va första gången på 4 månader som jag träffade daniel igen! 4 månader! Jag har aldrig haft så kul med den snubben innan. Vi umgicks, dansade, pratade och hade allmänt kul HELA TIDEN! Åh, jag saknar den dagen. Hoppas man träffar honom snart igen! Vi betedde oss inte som idol-fan utan som jag vill, som syskon, som kompisar. Som normala människor tillsammas. Och det är så jag vill att de ska vara. därför anser jag detta som en av mina favoriter!



21/6 - 2009
taize! taize är och kommer alltid förbli att finnas djupt inne i mitt hjärta! Alla människor, gudstjänsterna, ALLT asså det va magiskt. De går inte att förstå om ni inte varit där. Det va som att va i himlen, man brydde sig inte om hur man såg ut, man brydde sig inte om att sminka sig, inte vad man hade för kläder.. Inget! Sen kommer jag ju aldrig glömma när det blev översvämning! hahaha! det va så kul :) hahaha! Askersundarna va så snälla mot mig och jennie så vi fick bo hos dom. Åh, jag saknar så sjukt mycket! <3


Olle, Elise, Anna-Sara, Johanna, Rickard, Jennie, Jag, Johanna och David

4/8 - 2008
ja där ser ni!! jag kommer ihåg, ;) ne men jag är faktiskt inte helt säker. Men denna dagen åkte vi på lägret till Dyrön när jag va konfirmand! Underbart! Jag vet inte riktigt när, men under denna tiden så blev jag kristen..! Och jag har inget ångrat något av det. Jag har älskar det , hela tiden!!



nu sa jag bara 4! jag har fler! Men detta har nått toppen. Jocke, Bästa med nån idol EVER och när jag blev kristen. 3 viktiga händelser i mitt liv, och jag ångrar INGET av de!

Kommentarer
Postat av: Sara

Anna... Kan du räkna eller? AHAHHA "nu sa jag bara 3!" Det var fyra du tog upp ;) HAHAHAH

2011-12-29 @ 01:45:28
URL: http://saarabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0