Dag 13 - 10 saker ni kanske inte visste om mig

weho! okej då kör vi!

1. Det är bara de allra närmaste som får höra mig sjunga. Jag har jätte svårt för att sjunga för folk. Känner mig inte säker. Annan sak med dans o instrument.

2. Jag sökte in på estet-teater först, men det blev inget av det. På ett sätt är jag jätte ledsen över det, men då skulle jag inte lärt mig allt jag gjort genom musiken idag. 

3. Jag är kristen av väldigt många personliga själ, bland annat så skulle jag förmodligen inte vara det om jag inte blev mobbad. Så jag tackar mina mobbare för att de hjälpte mig dit hehe ;)

4. När jag va liten så va jag så pratglad att folk slutade lyssna på mig, visst lät det positivt?

5. När jag gick i 4:an hade jag funderingar på att börja i fiol, men det sprack när mamma berättade att det va jätte svårt. Nu i efterhand ångrar jag mig !

6. När jag va riktigt liten (eller typ.... mellanstadiet HAHA) så drömde jag om att bli en bakgrundsdansare, till ingen mindre än självaste BRITNEY SPEARS! Trodde att man kunde leva på de. Fast det kanske man kan? HAHA

7. När jag är ensam hemma brukar jag spela jätte hög musik och sjunga jätte högt för att jag tror att ingen hör mig... men grejen är det. vårat hus är väldigt lyhört.. så hela området gör det. FINT :)

8. Justin Bieber är min största förebild, ser upp till honom som skjutton. Även om inte mina väggar är fulla av honom osv osv så är han världens största förebild. NEVER SAY NEVER RIGHT?

9. Jag bryr mig inte ett skit om vad folk tycker om mig, jag kör mitt egna rejs. Bara jag är glad och jag trivs ska inte folk lägga sig i. Säger någon till mig att jag är typ är konstig för att jag är så flummig. Yeah right, det är bara att aceptera det. Alla är olika. :) Sen betyder inte detta att jag inte lyssnar på andra. Är världens bästa lyssnare :)

10. Jag är sjukt svag för pianospel, spelar någon piano superfint så kan jag till och med börja gråta, för det är så vackert. Det är en av anledningarna att jag valde att börja spela piano :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0