lite låtar si sådär!

tjenare!

nu har jag räknat rätt mycket matte, allt rätt idag med! Asså jag är riktigt duktig ju! ;) haahah nej men vi har ju inte kommit in i det jätte svåra än men ändå. Känner mig smart för en gång skull ;) haha! 

okej, nu ska jag rekomedera 5 låtar, dagens låtar helt enkelt! Jag har olika musiksmak varje dag, vilket humör jag är på! Idag har jag lyssnat rätt mycket på vardaglig musik och 80 tal såklart! Här kommer några: 

Allburned Road - Ulrik Munther
den är otroligt fin! Jag gillar den verkligen! Enligt mig är det den bästa låten på hans nya platta! :)

* Next To You - Justin Bieber feat chris brown
jo alla kanske inte gillar JB! Jag vet många av mina kompisar som inte gör det. Men denna låten är otroligt fin! Lyssna på texten!

* What I've done - Linkin Park
till någon helt annan musik, ÄLSKAR denna låten! Alltså enligt mig den bästa låten med dom! Jo den är tjärlek alltså! Inte min musiksmak egentligen, men jag är ju ALLÄTARE

* East To West - Casting Crowns
detta är en kristen låt, är du inte kristen kan du lyssna på soundet för det är väldigt väääldigt bra! Jag tycker att den är jätte bra. Första gången jag lyssnade på den tänkte jag inte på att den va kristen. Det låter som en helt vanlig låt, inte för att kristna låtar inte kan göra det MEN denna har något speciellt. haha! Men börjar man lyssna på texten hör man att den är kristen.

* You'll Be In My Heart - Phil Collins
ooh, jag har älskat denna låten länge! Den är liksom.. ja! jag vet inte, underbar! haha! Nu tog jag en låt ni antagligen känner igen! hahah! gillar den jätte mycket!


NU ska jag duscha! Hoppas att ni lyssnar på låtarna. Vill ni ha ännu fler låttips så skriv det isf! Jag har blandad musiksmak! O skicka gärna låtar ni gillar genom youtubelänk eller spotify! 

Ni är bäst! Tack för att ni läser min blogg!! :) <3


inte så att jag sminkar mig så vanligtvis, men nu tog jag en bild från
dansuppvisningen bara. HAHA! kul! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0