rubriiik

tjo folket! 

sitter nu på mitt otroligt städade rum (INGEN BILD HAHA) o lyssnar på random musik ha har lite ruligt! Idag så spelade vi på Örbyskolans lilla scen och Ängskolans stora, eller folkets hus! Det gick super. Imorgon blir det lyckeskolan och fritslaskolan! Lyckeskolan kommer bli så sjukt galet! Känner ju jätte många människor där! Det är ju sjukt najs! Typ hela konfagruppen går ju på lycke! HAHA! :D o alla gamla lärare och hela tjoderuttan! HAHA! typ ;) 

men iaf, efter skolan så stack ja till Församlingshemmet för att vi skulle ha ett tjejmys där! ;) det kom inte så många men det va kul så många som kom! Vi bakade pizza, spela piano o dansade och sjöng! Det är sjukt najs ju! :D haha! 

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska försöka lära mig en låt på piano. Återkommer. PÖSS!



Kommentarer
Postat av: vispen

Vad roligt att ni får spela på olika skolor! Vad spelar ni för låtar? Lycka till!

2011-08-24 @ 00:26:44
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0