man ba "k"

cha cha! veeet att jag suger på att blogga! Sitter just nu o kollar på en sjukt blodig film, INTE OKEJ ALLS! haha.. men precis! :) 

Skolan började idag! måste säga att de va inte så segt som man trodde att de skulle va! kom lite tidigt för hade inget att göra och träffade på Anton och vi gick runt och snacka med lite folk innan vi gick in i assbergssalen och träffade mina fina klasskompisar. Tråkigt snack om brand och bla bla och så gick vi till klassrummet. Schema, checka lista, vi älskar er- HEJDÅ.. typ! haha! sen åt vi mat o joel spelade "fest hos mange" man bara "roligt<3" haha! sen typ in till assbergssalen o snacka om allt o ingenting o ja riggade upp för vi ska öva inför turnén och sen åkte ja hem. Va hemma typ i 20 minuter, lackade på att ja inte träffat erik på länge o sen stack ja till församlingshemmet o de fina konfirmanderna. JÄTTE OKEJ! så ah! :) det va typ dagen. Insåg med att jag har världens bästa vänner! :) 

nu ska jag typ snart sova för asså, de är skola imon, börjar 8.15 o det är sååå INTE OKEJ! haha! Pöössss!!



NEJ JAG HAR INTE FÖRKÄRAT MIG I ULRIK MUNTHER, HAN ÄR INTE JÄTTE FIN OCH JÄTTE BRA, NEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0