tagga körlektion på måndag!

tjo! 

måndag igen och jag hade mina allra första lektioner idag! Well, det gick rätt bra! Dagen började med att jag cyklade till skolan i spöregn och när jag kom till skolan såg det ut som ett troll hade typ pissat på mig för va blöt överallt. ÄLSKAR SVERIGE<33333333333333 haahah! hade iaf nutida konst och det va helt okej, kanske inte ska dömma efter första lektionen! ;) haha! sen hade jag sceniskt musikprojekt lite senare o då fick vi reda på vilken musikal vi ska göra i vår. Säger inte vilken men vi kommer få skriva eget manus och sånt. Det kommer nog bli ruuuligt! Sen hade jag matte! Kände inte en människa i min grupp o typ så men dom verkade snälla, det va några som började prata med mig. Matteläraren verkade bra o allting så jag tror att jag fortsätter i den gruppen! :) Jag fattade iaf väldigt mycket o när jag räknade hemma ett tag nu hade jag alla rätt på allting! Smart ja e :') haha! ne men.. 

efter skolan stack jag hem och åt ett tag och sen så stack jag till körskolan! Va på lite info och sånt o sen bokade jag tid för att köra! haha! Ska ha Camilla på måndag (min första lektion) så får vi se hur det blir! :) 

nu ska jag nog ta och sova snart. PUSS O KRAM!


HAHAH uppe hos farmor och farfar i våras! Åh vad jag saknar den 
tiden innan sommaren, då hade man ett lov att se fram emot! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha xD då kanske du kan förklara matten för mig? Jag fattar absolut ingenting xD

2011-08-30 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0