INGET LIV, TACK JAG VET!

Vilken klass börjar du? estet 3:an!!! :D

Vilken skola går/ska du börja på? Samma som innan, marks gymnasium<3

Vad ska bli roligast med att börja skolan igen? träffa alla mina vänner, ha musik i centrum o ba va allmänt galen <3

Vad ska bli tråkigast med att börja skolan igen? allt plugg!!

Vem har du saknat mest från klassen? jag har saknat hela klassen, we r like a big family! <3

Vilken lärare ska bli roligast att träffa igen? haha, lätt Magnus, Christian och Mikael! haha! :D

Vilka betyg tror du att du kommer få? no idea, så bra jag kan!

Vilket ämne är roligast? ENSAMBLE FÖR HELA SLANTEN! 

Vilket ämne är tråkigast? HAHA har inte haft några lektioner än :') men tror att de blir matte B! ;)

Vem på din skola är snyggast? den snyggaste människan on earth går inte ens där! ;)

Får du någon ny i din klass i år? neeeejjj! inte vad jag vet! ;)

Tror du att du kommer förändras under detta året? what the fudge, klart. Man förändras varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0