"detta är 80 tal i sitt bästa! // Laila Bagge"

hejsan svejsan mina köra bloggläsare, Jag blir JÄTTE GLAD när jag ser att mina läsare ökar! Va uppe i 80 igår och jag vill bara.. TACKA så otroligt mycket för att ni läser min otroligt flummiga blogg! Det är jätte roligt :) TACK!!

NU TILL NÅGOT HELT ANNAT!

jag sitter här och lyssnar på denna låten love to be love to be loved by you - Marc Terenzi den är faktiskt riktigt bra!! haha jag hittade den slumpmässigt på youtube tror jag och blev typ kär ;) haha..! 

idag har jag varit i skolan, gjorde inte så mycket. Vi pratade om 80 talet med Håkan och han gillade det inte hahahahah! själv älskar jag 80 talet, förstår inte varför alla hade något emot det! Jag är uppväxt med det så det är inte så konstigt. All denna rocken, allt från Kenneth and the knutters till KISS.. och alla andra artister, rock och inte rock! Allt är så sjukt härligt. Kanske inte gillar alla låtar men många är bra! HIHI JAG GILLAR 80 TALS TEMAT! 

sen va det piano och bla bla blajs och sen stack jag hem o sen gjorde jag lite körteori och sen åkte jag till Körskolan. Kände igen en hel del o det är alltid trevligt! 

Nu ska jag ta o käka och sen tar jag nog fram matteboken och räknar lite. SATTSAR ALLT TILL MATTEN NU! ska räkna varje dag! ;) 

så ha det bäst så hörs vi! ;)


1 månad sedan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0