SVAREN :D <3

TJO ALLA BÄSTA BLOGGLÄSARE! nu kommer svaren :D hahaha KÖR PÅ!

Adriana:

Andreas eller Olle?
just nu säger jag Andreas! :)

Ci:

Visst är jag galet bra på att hitta i Örebro ? :)
som ini norden, ;) "ska jag vara ärlig, jag har ingen aning om vart vi är någonstans..." BÄSTA!

Och sen måste du ju erkänna att jag inte gnäller som alla säger ? :)
EHM, JO!!! hahaha, meeen kan va lite snäll och säga att jag vet värre ;)

Cecilia:

vilka två idoler är mest dina favoriter?
om du skulle frågat mig för typ en vecka sedan hade jag kunnat svara DIREKT, men just nu velar jag jätte mycket. Just för att erik är som han är och rebound vill jag inte ens nämna just nu! Sångmässigt tar ju erik och daniel lätt över asså ! älskar deras röster så otroligt mycket och sånt! säger inte nu att jag inte tycker att rabih eller eddie eller någon annan kan sjunga men dom två slår ... men eftersom det är som det är nu så måste jag nog säga.. DANIEL NORBERG OCH ANDREAS WEISE!

Sara:

vad gillar du mest med Daniel?
jag gillar ALLT hos daniel ;) men älskar hans röst, den ger mig verkligen GÅSHUD! han toner asså ;) .. hans personlighet är sjukt underbar, det är nog mest vi som träffat honom och snackat med honom som fattar det. JAG ÄLSKAR HANS KRAMAR!! haha, asså.. ALLT :D

Hur mår du? :D
inte så bra just nu, varken psysiskt psykiskt.. har ju värdens pollen allergi och ja sen händer ju lite grejer, MYCKET grejer..

Vilken är din favoritfärg? x]
haha, jag ska inte va så tråkig och skriva att jag gillar ALLA färger ;) så jag skriver GRÖN :)

Hur glad är du nu på en skala 1-10? :)
haha, inte så glad.. typ en .. 4! konserten och daniel gör mig gladare! ;) men erik och rebound sänker väldigt mycket just nu..

skulle DU vilja gå på en Daniel spelning med mig? ;)
självklart, dalivers ska ju gå tillsammans ;) :D

Hur reagerade du när du såg mig (och min kompis) den 31/3?
helt ärligt? haha.. typ "men det är ju hon från uddevalla,! jag har varit inne på hennes blogg! hon som fick daniels autograf som typ julklapp.." och sen sa jag till mia "jag vet vem hon är!!" haha.. men mia lyssnade inte -.- xD

Hanna:

är jag bäst eller bäst ? :)
du är sämst hanna, men gillar dig ändå :D

ööh.. favvo färg ? 
GRÖNT FORTFARANDE -.- :D 

favorit parfym ? :) 
den jag använder nu gillar jag, hm.. *springer ner och kollar* 1 minut senare: CHRISTINA AGULERA. eller vad hon nu heter, haha.. den är väldigt stark doft i början, JAG SKOJAR INTE! men den luktar gott! :)

vad gör du precis precis nu förutom att svara på det häär ? :D 
lyssnar på falsksångaren håkan Hellström. Men gillar hans låtar , SOM JAG SA PÅ TELEFONEN TILL DIG! jag la ju precis på, sen snackade jag ju med farmor och felicia precis. YEAH! :) sen äter jag läkerol.. HE HE 

kom till sthlm typ.. snart ? -.- 
jag kommer när jag får ;) men ska försöka att komma till 20 och det, men som sagt. det blir som det blir :o HE HE

justin bieber eller hanna jonsson ? :|
justin bieber <3 ne okej. Jag vet vad jag måste svara så jag svarar Hanna. Det är en annan sak vad jag tycker :'D ahahahaha

Malin:

hur mår du just NU när du skriver svaret?
inte så jätte bra om jag ska va ärlig, tog väldigt hårt på det med Erik och Rebound... och plus att jag har pollenalleri ;)

din absoluta favoritlåt?
just nu: Daniel Norberg - In Your Command ! älskar den, typ denna låten räddade dagen igår, kvällen iaf. Fy har inte mått så dåligt på länge, och så lyssnade jag på honom och mådde mycket bättre, fast sorgen i hjärtat va väldigt stor just då. Svårt för alla er att fatta kanske, men det är sant. HAN BETYDER MEST!

ditt favoritämne, förutom musik?
Haha, svårt.. så jag får inte ta med något inom musik? haha.. okej. Måste nog säga.. detta va svårt ;) haha.. Alltså jag har alltid gillat svenska, men jag vet inte längre. Asså vi håller inte på med det jag tycker är roligt och sånt. HAHA! så jag säger inte det. Nej men jag tar nog och säger dans! Jag gillar inte det så mycket, men asså, det är roligast efter musik tror jag! haha

vilket ämne hade du högst betyg i när du gick ut 9:an?
haha, det är nog rätt att lista ut.. MUSIK :) 

Maria:

Varför börja du blogga?? (a)
jag vet inte, ville inte skriva hela mitt liv på bilddagboken så jag skraffade blogg ;) haha.. ne men jag ville ha någonstans att skriva. Hoppas att ni gillar det ni läser ;)

Vad tycker du om skolan :D hahhaha
haha, vet inte riktigt va jag ska svara, tycker inte om att gå på lektionerna, eller jo egentligen, älskar min klass! Det gör jag verkligen, och jag har alltid så himla roligt på mina lektioner, fast jag gillar inte att lära mig ;) haha..
sen har jag ju er på rasterna med :D hhahaa.. i allmänhet gillar jag det, men jag är fett skoltrött, just på allt det vi gör.. som inte är kul! HAHA! okej detta blev komplicerat! :P

Wie geht´s? :D:D
haha, jag va tvungen att tänka efter riktigt för att komma på vad det betydde. HAHA tyskan har försvunnit ur mitt huvud asså! ;) men just nu mår jag inte jätte bra! som jag har skrivit på dom andra som har frågat det. Men ah. Det ordnar sig nog, någon gång! Jag och dom andra REBOUNDfansen kommer ju få reda på allt hur dom tycker och tänker så ah. Och erik försöker jag bara glömma just nu. Svårt dock! Men annars, förutom Pollenallergin.. så mår jag PRIMA! haha..

Lisa:

vad gör du på fritiden? 
vet inte om jag kan kalla det FRITID! men ja, jag pluggar ju såklart. Men annars spelar jag musik, dansar, är med kompisar, går på spelningar om det är några, åker till göteborg och träffar folk där! Är inne och skriver med folk från hela sverige typ. Haha! Ja, jag lägger min fritid väldigt mycket på musik och mina vänner, och jag får ju såklart inte glömma av att jag dansar med :) 

du gillar idoler från 2009 och 10, gillar du några innan? 
Haha, ja jag gör faktiskt det. Har alltid genom åren haft favoriter , men jag har inte följt dom så mycket som jag har följt dom från 09 och 10! men ah! kommer inte så mycket ihåg från dom "gamla åren" men jag kollade upp vilka som va med, och när jag kolla på 2004 kom jag på hur otroligt förälskad jag va i Darin! 2005 gillade jag Ola jätte mycket, Måns och Agnes! haha :) 2006, nu börjar jag komma ihåg lite mer, Danny SÅKLART och Erik! :) haha och dom gillar jag fortfarande, :) 2007 gillade jag Mattias, Daniel (the moniker), gillade även Marie! haha.. :) dock lyssnar jag ALDRIG på henne längre ;) 2008, haha.. nu slår det i klingan! Nära 2009! ;) ne okej. Ehm. ROBIN! jag gillar honom jätte mycket fortfarande! Kevin och Alice! haha.. top 3 ;) .. och 2009 kan ni ju gissa och 2010 med :) så.. LÅNGT DET BLEV!

favoritläsk?

fanta exotic ligger mig varmt om hjärtat <3 hahah

Stina:

vad har du för mobil?
haha ärligt så har jag 2 stycken (A) vet inte vad dom heter faktiskt.. Men ah.. 2 samsung, en är en "samsung 5230" och den andra vet jag inte vad den heter ... :$

vad fick dig att bli kristen? 
hm, ja! asså jag mådde ju inte så bra i skolan under högstadiet, och sånt. Så då vände jag mig till ledarna och allt. så det är deras "fel" att jag är kristen! ;) gillar det dock :)

vad fick dig att börja "stalka" idol?
HAHAHAHA stalka ;) xD ne okej. Jag vet inte. Det kom mer iår måste jag säga haha! Alltså innan va det mer.. Erik, Rabih och Eddie. Men iår va det verkligen att jag åkte på turnén och allt. men vet inte om jag kan säga att jag stalkar idol..? eller gör jag det ? :O hahah

Bruce Lee:

Varför är Mattias bäst? :D.
för att han har dig som fan :D hahaha! <3

Varför är han alltid så gullig mot mig? :( haha
för att du är gullig mot honom :'D och för att du är bäst bäst! handen i handsken, ANDRÉASSONARNA! <3

Varför bor du inte i Stockholm !? -.- (<3)
för mina föräldrar flyttade till KINNA *räcker upp handen* istället :(

visst är e dum...?
ja! det är han :(

jag saknar daj, saknar du maj!? :o 
jag saknar dig superdupermega mycket, min fina bruce-lee! :( <3

idol 2009 eller 10? 
2010 säger jag nu! Just väldigt mycket pga av Erik och Rebound nu. MEN jag kan inte förneka att idol 2009 förändrade hela mitt liv!! <3333

Varför gillar du att räcka upp din hand när du säger Kinna? hahahaha :D <3
för det är så vi gör i Kinna :D hahahah! 

Martina:

Hur ser du på sex före äktenskapet? Är det något som du som kristen funderar över?
ja jag har funderat på det, faktskt! Och vi diskuterar det med konfirmanderna och sånt. Men asså, jag har inget emot det. Bara man känner att det är "den rätta". Jag känner inte att jag måste vänta om jag verkligen älskar personen. Men dock skulle jag aldrig kunna göra en "one night stand" om du fattar. Det är inte riktigt mig alltså. 
Men jag har inga problem med folk som gör det! Och jag har inte problem med såna som vill vänta till efter äktenskapet! Men får jag en pojkvän sen som VILL vänta så gör jag det SÅKLART! eftersom "jag som person" lutar med åt "vänta till efter .." hållet! Haha hoppas att du förstod :)



så nu är jag klar :D tack för frågorna, det kommer nog en till.. snart :) haha

nu ska jag plugga, BYE!

GLÖM INTE LYSSNA PÅ DEN HÄR, DEN ABSOLUT BÄSTA LÅTEN PÅ ÅRATAL
DANIEL NORBERG - IN YOUR COMMAND

Kommentarer
Postat av: Gabriella

vad har hänt med rebound och Erik? :o

2011-04-28 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0