HELT RANDUME DAH!

tjo folket! :)

idag har det varit en såååå himla skön dag! Jätte fint väder! man bara *FACEBOOK-GILLA* Men dagen började med att jag hade lite trevligt i skolan, haha vet att det va lov men skulle snacka med *viskar* så jag va tvungen att gå upp tidigt. DET GILLADES INTE. *DISSLIKE PÅ FACEBOOK* men vi hade väl trevligt! HA HA. Ah men sen efter så åkte jag hem och åt och sen ringde felicia och frågade om vi skulle till donken så vi gick dit och satt och snacka ett tag och sen skulle hon till Lanet och jag pallade inte det Sola och plugga va det enda som jag tänkte på! och det gjorde jag ju. Eller plugga och plugga, BÖRJADE LÄSA EN TRÅKIG BOK GENOM SKOLAN KANSKE MAN SÄGER. Men jag somnade tillslut.. SÅ ROLIG VA DEN BOKEN. haha. Så typ sen efter det har jag inte gjort så mycket. Haft lite randume ruligt på reboundbloggen med Viccan och allt. ROLIGT. nu inser jag att jag är väldigt trött för att jag gav en blick till KLOCKAN! hahah.. Imorgon kanske det blir Göteborg, eller kanske inte. DET BLIR NAJS VAD SOM ÄN HÄNDER! 

GODNATT!


aj miss yu, du är så otroligt fin! på alla sätt. Tack för.. ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0