tina och hanna, jo men visst dagen blir najs!

helluuuuuuuuuuuu :)

idag va jag med tina, fett länge sen vi träffades! det märktes. haha. jag va fett flummig ett tag och skrattade så fantan kom genom näsan ;) men även vi kan va seriösa. Vi satt och snacka jätte länge om allt möjligt vid stommenskolan. Nämner inte vad ;) men konstigt nog kom alltid idolerna på tal (A) HEHE 

tina: när ska jag hem? 
tinas mamma: du skulle va hemma 8!
tina: men varför sa du ingenting?
tinas mamma: du ska alltid va hemma 8
tina: men förlåt vi glömde av tiden, vi snacka om idolerna.
tinas mamma: det är lugnt, vart är ni? 

HAHAHA jag dog. Jo men visst det är lugnt när vi snackar om idol aså! ;) 

sen snackade jag i flera timmar med hanna. Jag skulle berätta om daniel tror jag.. och det sluta med att vi snackade om allt möjligt asså. HAHA.. :$ SOM VANLIGT. vi lyckas alltid. Alltså jag lovar, flera timmar! x)

aja nu ska jag ta och lägga mig och nana! hihi. HOPPAS ATT NI MÅR BRA. jag gillar er jätte mke , bara för att ni läser min onödigt intressanta blogg. Antar att ni gillar mitt snack om idolerna eller så tycker ni bara att jag är patetisk ;) BYE!

//Anna


FELICIA ÄLSKAR MIG NU MER ÄN VAD HON BRUKAR! ;) <3

Kommentarer
Postat av: neli

hihi okej =) vad pluggar du på gymnasiet då? åh va jag saknar gymnasiet hehe. det var tider! jag pluggar till lärare hihi.

kram tjejen

2011-04-05 @ 13:39:00
URL: http://neli89.spotlife.se
Postat av: neli

okej =) va roligt att du trivs med din klass. det är nog det viktigaste =) härligt och höra!



nej jag gick samhäll/språk.. ångrar att jag inte gick bf, men det blev som det blev, men nu har jag sökt om också till något annat.. kände att lärare för just dem åldrarna inte riktigt var min grej. pluggade till engelska/svenska lärare i 2 år för årskurs 7-9.. har nu sökt till mindre så jag hoppas att jag kommer in där hehe =)

2011-04-05 @ 14:08:49
URL: http://neli89.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0