det är min blogg, jag skriver vad jag vill

alltså jag orkar inte mer, jag orkar inte lådsas vara stark och tänka att "det löser sig, allt kommer bli bra" och så vidare. Jag orkar inte mer. Du kom in som en räddande ängel i mitt liv och jag skojar inte. Jag har funnit mig själv i dig och det är många som kan säga det, jag har blivit en annan människa, jag vet inte. Men jag tar det positivt iaf.. men att sakna dig så mycket som jag gör går inte.. eller jag trodde inte det skulle kunna gå. Så fort någon säger namnet "erik" "grönwall" och så vidare så känner jag ett hugg i hjärtat, vet inte varför.. men du betyder så otroligt mycket för mig, har liksom gillat dig från dag 1 och det blir bara mer och mer.. SAKNADEN GER VERKLIGEN SMÄRTA, alla dagar med dig ligger som ett ärr i hjärtat, det kommer aldrig kunna försvinna. Det finns dagar då jag bara vill rycka ner alla plancher på mitt rum. Skrika, slänga skivorna, vill inte veta något mer av dig. Liksom.. jag saknar dig för mycket. Jag har kommit in i en period när jag raderade ALLA bilder med dig, på dig och allt. Dom finns på datorn nu igen.. men inte alla! Alla bilder från spelningar och sånt, dom är raderade.. det är bara vissa bilder som jag råkade lägga ut som finns kvar.. inga andra.. det finns dagar då jag inte ens kan höra din röst, jag kan inte lyssna på dina låtar utan att typ lägga mig och bara gå under jorden att gråta. alltså det går inte att förklara.. imorgon är det 8 månader sedan jag såg dig senast, 8 MÅNADER ! och det är längre än 9 månader sedan jag ens fick krama dig, fick hålla om dig. OCH DET KAN MAN INTE SÄGA VA LÄNGE. Snart har det gått ett helt år sedan du va på liseberg, ett helt år.. ett år med saknad, förtvivlan, lycka och allt. Jag kommer verkligen ihåg den dagen. När du för första gången kallade mig "din diamant", när jag va sjukt galen första gången.. när jag för första gången fick träffa Lisa och Alina.. Mia som tyckte att jag va världens största fjortis, HAHA.. Hanna som störde sig som as på oss.. Men som nu är några utav mina närmaste kompisar. ALLT TACK VARE DIG! verkligen ALLT! jag kan verkligen inte förklara med ord hur mycket du betyder för mig, allt du har sagt och gjort, verkligen allt. "lägg inte ner med musiken, du klarar detta!", du får mig att kämpa, du får mig att må bra... även fast jag bara vill slänga allt som har med dig att göra så kommer jag alltid att älska dig. Du har något speciellt som gör att jag inte kan sluta älska dig! Jag skulle aldrig kunna "överge" någon som dig, aldrig.. Jag kanske har lusten att göra det FÖR ATT JAG INTE ORKAR men jag kommer aldrig kunna göra det. Vänner kommer och går, familjen och erik består.. kan man säga så..? Jag klarar av att lyssna på dig, jag klarar av att se på dig, många gånger har jag klarat av att höra låtar som betyder så otroligt mycket för mig, Higher, timeless, breathe in breathe out, When you fall, stay, heaven och såna låtar. Dom betyder otoligt mycket för mig på olika sätt. Det finns perioder då jag inte kan lyssna på dom. Idag är en sån dag så bara höra första tonerna skulle få mig att gråta ögonen ur mig. Men det finns dagar jag kan lyssna på dom och bara LE! le för det du har åstankommit. Du gör det du drömmer om , du sjunger i ett rockband som alltid har varit din dröm, lever du din dröm och är glad så är jag glad. MEN som sagt, det är inte alltid jag känner så. Ibland drömmer jag om att du skriver att du ska hoppa av heat, för att du hellre vill ha en solokarriär, jag vet, det är hemskt att jag tänker så, men jag kan inte hjälpa det.. efter du har gått med i heat har jag inte ens sett dig.. ibland undrar jag vad du skulle göra nu om du inte va med i heat? skulle du va ute på turne med en ny skiva kanske ? jag vet inte.. Jag brukar drömma om att du kommer till min skola, jag brukar drömma om att du kommer gående här i Kinna, på stan i göteborg, borås och sånt. Kan inte hjälpa det. Men det är verkligen en önskan att träffa dig snart, skiter i när, skiter hur och varför, jag ska träffa dig. men just nu känner jag att hoppet ligger nere i Botten..! jag orkar inte mer. Jag pallar inte mer, jag vill inte mer. Hatar att vänta. Hatar att känna "han kommer inte ihåg mig" för det känns som om du inte gör det, jag vet inte, du kanske kommer ihåg mig, men jag vill nite att du ska komma ihåg mig som den "galna tjejen från Göteborg" jag vill att du ska komma ihåg mig som "anna, hon som alltid har följt mig" ...! att vakna ur en dröm när man kramar dig är seriöst det värsta som finns.... kan inte förneka det.. jag älskar dig, jag känner dig inte, men jag ÄLSKAR dig! jag saknar dig, jag vill träffa dig mer än något annat just nu..

ni som läser detta tycker säkert att jag är världens konstigaste tjej, "hon har kärat ner sig i en idol .. FJORTIS" jag lovar.. det är tankarna som går i era huvuden nu.. eller så tänker ni "känner exakt samma" eller "hon är helt galen, varför känner jag henne?" alltså.. jag tror att det är något utav de alternativen som dyker upp för er nu. förvånad mig inte ett dugg. Men tänk, jag har känslor, precis som alla andra. Ni kanske med har känt såhär någon gång för en person? jag är en helt vanlig människa. han med.. jag har känslor. låt mig få skriva av mig. jag behöver sånt lika mycket som ni behöver..

tack erik för alla jag har lärt känna genom dig, du anar inte hur mycket dom betyder för mig, hur mycket dom stöttat och stöttar mig, 

Alina, Lisa, Lisa, Hanna, Mia, Li, Victoria, Jennifer, Julia, Mathilda, Felicia, Sauda, Emma, Sandra, Felicia, Sara, Camilla, Erika, Caroline och en massa andra personer, tack för alla jag har lärt känna genom er. Alltså det går inte att beskriva.. 

alla kanske tänker "haha hon har lämnat erik för dom nya idolerna" men då måste jag säga en grej.. NI HAR FEL! never ever in my life att jag skulle lämna erik... aldrig någonsin..! Rabih, Eddie, Daniel, Olle, Andreas och Geir, alla betyder mycket för mig! IFALL NI SKULLE LÄSA DETTA NI BETYDER OTROLIGT MYCKET FÖR MIG OCH ALLT! RÄCKER DET ATT JAG SKRIVER "TJÄRLEK, NI ♥ MIG?" ♥

om ni nu läser detta, alla har fått olika uppfattningar, MEN ERIK, han betyder otroligt mycket för mig och jag saknar honom som ini bomben om man kan säga så... ERIK BÄSTA GRÖNWALL. älskar dig..! ♥


Borås <3


världens finaste

Mediamarkt bäckebol

liseberg


true


rix fm festivalen


Borås


Borås


Anna <3 Erik


Liseberg


Mediamarkt bäckebol


Borås


Borås


Borås


Borås


Borås


rix fm festivalen


älskar dig


borås


Borås


Borås


Borås


någonstans (A)


rix fm festivalen


rix fm festivalen

Media markt bäckebol


mediamarkt högsbo (mobil bild, alltså.. som sagt raderat alla..)

BILDER FRÅN LI, HANNA OCH NÅGRA TILL.. <3

Kommentarer
Postat av: Elise T

Haha!!!!!!! Du sa ju att du tagit bort alla bilder! vilken lögn!

2011-04-14 @ 22:08:30
Postat av: Anna

läs texten, jag tog ju tillbaka bilderna till datorn sen!! dom jag hade lagt ut typ på bloggen och sånt, och tagit från kompisar.. LÄS TEXTEN INNAN DU KOMMENTERAR NÅGOT SÅNT ONÖDIGT TACK :)

2011-04-14 @ 22:31:16
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är galen, som mig!<3 Jag saknar honom så sjukt mkt, finns inga ord om hur mkt.. :(

2011-04-16 @ 18:57:12
Postat av: lisa alm

jag... vet... inte... vad... jag... ska... säga...? HELT OTROLIGT!

jag fattar inte att vi sitter med precis samma känslor och tankar! jag skulle göra vad som helst bara så han kan hålla mig i sin famn och jag skulle få stanna där ett tag! jag älskar honom verkligen och saknaden är för mycket vissa dagar! den 4 juli kommer jag dö om jag inte träffar honom innan det! Då är det ett helt jävla år sedan han höll om mig, då han sa att han visste vem du var, då han sa att jag var söt! Allt det är så länge sedan, minns det som om det var igår men det gör ont att tänka på honom! :'( saknaden är ENORM! och jag vill bara tacka honom för ALLT verkligen! inge du och jag utan honom.. aldrig! jag älskar dej anna, och det har jag våran otroligt älskade och saknade bror att tacka för!

2011-04-19 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0