kärlek!

jag såg att jag både fick folk som tyckte som mig och såna som va emot mig på förra inlägget, som sagt alla tycker olika. Acceptera hur jag tycker så kan jag föööörsööööööka acca hur ni tycker..

härligt ! måndag, tisdag, onsdag och torsdag har gått och eftersom jag har studiedag imon så har jag helg nu! Sitter nu och lyssnar på erik grönwall-crash and burn när han gjorde den live i göteborg på rix fm med gråten i halsen! kommer aldrig få höra han göra den igen! Men det är hans val! han kommer bli stor när han är med i Heat, det slår jag vad om! Men Men! Jag slänger in ett klipp på han när han gör crash and burn! man hör mig och mina kompisar, jag skiter i det! va så himla lycklig då! <3

på lördag så ska jag åka in och se EMD live! jag är inte ett så stort fan av dom! har sett dom live en gång innan och det är en upplevelse! eller jag såg inte så mycket .. haha jag va bakom med tjejorna då ! och leta efter erik ! men jag lyssnade på dom! dom lät bra live! nu ska jag se dom! det kommer bli en underbar upplevelse! dom är grymma faktiskt! börjar gilla dom mer och mer! det är ju härligt ! hehe! men därför ska jag lägga in ett klipp på dom med från rix fm! Man ser att danny böjer sig över söta felicia, eller jag vet att han gjorde det för söta Li sa det! Jag förstår att hon är lycklig! hon älskar verkligen honom! (: <3

sen vet väl hela sverige snart att jag älskar rebound JÄÄÄÄÄTTE mycket ! och när jag såg dom och träffade dom och fick krama om dom på nrj gjorde väldigt mycket! fick ju se dom live på rix fm med ! Men pågrund av att jag fick träffa dom och att den 27/8 betydde så mycket mer för mig så lägger jag in ett klipp på det! och man ser när dom pekar på mig ! och det betyder mycket! och man hör mig och tjejorna från göteborg!! det är härligt! <3



EMD live Göteborg rix fm festivalen 2010. 15 augusti!


erik grönwall live Göteborg rix fm festivalen 2010. 15 augusti!


Rebound live nrj in the park 2010. 27 augusti!


hoppas ni gillare! kram!

//Anna<3

Kommentarer
Postat av: Jenni

sv; :D

2010-09-23 @ 19:25:15
URL: http://jtlp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0