rabih grattar mig !! <3

17 ÅR ! :D <3
alla är så söta! har fått jätte mycket grattis! :)<3 TACK! (:<3
sen blev jag sjukt glad för att chris från idol och Eriks pappa stellan grattade mig ! :)
men det som gjorde mig mest glad va detta;
ser ni ? RABIH GRATTADE MIG PÅ BLOGGEN! det satte verkligen ett leende på mina läppar! ni som känner mig vet hur otroligt mycket han betyder för mig och hur otroligt underbar han är! och ni som inte tror att han bryr sig om sina fans kan gå och dränka sig ! ;) det är ju bara att kolla! JAG ÄLSKAR DIG RABIH JABER <3


fick en kamera, haha tog lite kort för att testa ;)


ja så här ser det ut hemma hos mig ;) haha! <3
dörr: twilightbilder <3
2 garderober: Erik bilder och Reboundbilder <3
(man ser erik mest)
1 garderob: justin bieber och annat :)<3
baksidan: Lotta på liseberg grejer, och lite till<3

ehm, soffan är INTE städad ^-^ <3

j
jag ! ;)<3



orkar inte ladda upp mer ! <3

puss o kram! 

//Annaa


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha du fick en kamera trots allt. ;D

ÅÅHH vad jag vill ha dörrarna på Erik!!!!!!!!!!!! :D ♥

2010-10-19 @ 17:43:32
Postat av: Lejla

Nejmen vad fin blogg och sött inlägg! Fina bilder och vad bra kamera du har :)

Ditt rum, O.M.G! :o har precis likadant som hos dig...har på dörren (samma sida), båda garderoberna pch baksidan på 1 garderoben, fast har inte precis de posters som du har :)



Ha det bra resten av födelse dan <3 Mwah!

2010-10-19 @ 19:06:15
Postat av: anna

Lisa: hahahaha yes det fick jag ! typ asbäst! ;D <3

hahahaha kom då ;) du får sova här så får du dåm haha <3

Leja: tack! :) jo den är bra! hhahaha vad lä'skigt och trevligt på samma gång ;) tack! <3

2010-10-19 @ 19:09:28
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Lejla

Anna: Varsågod!

Hehe, tyckte jag med...både läskigt ocgg 3vligt på en gång :P

2010-10-20 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0