REBOUND!! <3

hej alla söta! vet ni vad jag gjorde igår ? jo jag träffade dom mest underbara idolerna! ska skriva kortfattat! Jag åkte hemifrån vid 11 och va vid frölunda torg vid 12. Där träffade jag 3 underbara fans! Shiqpe, Simona och Shanya! vi stod och sjöng utanför dörren som rabih och eddie va innanför. Haha! tills vakten kom och sa till oss att gå ;) haha så vi ställde oss vid scenen och ropade istället! (a) sen så efter ett tag kom även Asse, Merima och Luwam och vi snackade och hade jätte trevligt! Jag va så nervös ! nästan illamående! jag och Luwam höll båda på att spy innan, vi va så nervösa! Haha Asse och Shanya och vi andra vi lurade skiten ur Simona hela tiden HAHA! ba RABIH!! och massa hon fick damp på oss! ;) haha! sen så typ säger vakten att dom ska sätta till "repet" igen och vi bara omg dom kommer snart och dampa loss! seriöst och så typ kommer hon som presenterar ut och vi skriker och hon bara "det är inte mig ni ska skrika på det är dom" men vi fortsatte att skrika haha :D så kommer dom ut! haha så ställer dom en massa frågor och man hörde inte så mycket för vi skrek rtt mycket! ;) ahaha! men hon sa typ välj mellan göteborg eller stockholm och dom bara göteborg :D haha! <3 bra! ;)<3 sen så typ ställde dom typ erik eller darin? rabih ba rebound ! :D hahahaha! och sen typ va det massa och eddie ba med rebound! alltid rebound :D haha! det gillas (Y) <3 sen så typ sa hon att det skulle va tre låtar och vi ba PSYCKO PSYCKO PSYCKO! men dom sjöng inte den :( haha! vi bad eddie sjunga en bit på den men han ville inte :( haha! han ba det får ni höra i slutet utav månaden vi ba åååh :( haha! menmen! så sjöng dom Hurricane, Not helpless , Break your heart och Apologize :D <3 jätte fint verkligen!! <3 dom sträckte ut micken till oss och allt! fatta vad jag va glad ! haha det lät falskt när jag sjöng men det brukar göra det när man typ skriker haha! (A) xD Jag och tjejerna lät mest! :) så log dom hela tiden mot oss och man såg verkligen att dom njöt av publiken! dom älskar publiken här nere i Göteborg! Det är bara att se på vad rabih skrev på facebook ;)

"Göteborg! Ni var underbara! Tack så mycket för alla som var där, och alla som sjöng med! Shit vad snygga fans jag har!! haha Över hela landet!"

det är eddie och rabih som är snygga! ;) <3 aja sen va det signering och först gick merima och luwam upp! dom va där ett bra tag! riktigt glad för deras skull! sen skulle jag, Shanya och Shiqpe gå fram! kommer verkligen inte ihåg så mycket vad som hände. Men rabih och eddie kommenterade mitt hår. Jag har klippt mig nämnligen! så söta är dom att dom till och med märker det! Sen så visste dom vem jag hette. Så söta ! :) blev riktigt glad att höra dom säga mitt namn! det är inte alla fans som får sina idoler att säga namnen! härlig känsla! :) <3 sen så snacka vi lite. Jag lämnade fram tröjan och dom signerade den! så söta är dom! Sen så lämna jag fram hurricane singeln och dom signerade den äntligen! jag har träffat dom sen dom släppte den. Men dom har aldrig signerat den :( men nu är den signerad! ÄNTLIGEN! Sen så har jag nämnligen gjort en bild där det står "Anna<3Rebound på, och lite bilder och sånt! när jag lämnade fram den älskade dom den verkligen ! det glädjer mig ! när rabih såg den kolla han bara på den och sen sträckte han sig fram och kramade mig! det betydde verkligen! det menas att han verkligen älskade den!! :) och eddie tyckte med jätte mycket om den! det lät ungefär såhär; Rabih: men vad fin vad söt du är !!♥
Eddie: vad fiiin! älskling.. ♥ och det menas verkligen att dom älskade den! och det gör mig så glad att dom verkligen älskar en grej jag gjort! Sen gav jag dom varsina brev! jag har skrivit dikter till dom!
Båda blev jätte glada och dom kramade om mig igen! Bästa idolerna! SJÄLVKLART skriver man dikter till dom! helt underbara är dom! <3 båda lovade att läsa sen när dom kom hem! hoppas dom har läst! eller att dom läser när dom har tid! Sen tog jag bild med dom för första gången! :) jag har bild med båda, rabih och eddie! alla bilder är jätte söta. Eller rabih och eddie är söta på alla! :) jag är så glad att jag äntligen har fått kort med dom! har dom kortet överallt nu! Självklart! :D Rebound är kärlek! <3 sen så sa vakterna till oss att vi skulle släppa iväg dom andra och rabih och eddie gav mig, Shanya och Shqipe jätte mysiga kramar ! dom är så söta! :') sen så stod jag, Shanya, Shqipe, Luwam och Merima och kolla när Asse och Simona fick träffa dom! helt underbara! :) men så typ gick vi fram till dom igen för vi ville ha enkelfotto med dom! haha! men dom tog kort med oss, så söta dom är! :) haha! men sen fick vakterna flipp på oss och sa att vi skulle gå ner haha! :) men men! då stod vi vid scenen och snacka med dom! :) hahaha ! :) vi började sjunga på hurricane och sånt och dom skrattade jätte mycket :) söta! sen va jag tvungen att åka, jobbigt att säga hejdå till tjejerna! och rabih och eddie! men dom är så söta. För jag ropade ba rabih eddie jag ska hem nu, rabih hörde inte men eddie kolla på mig och bara nej! ha det så bra! jag älskar dig! så söt och så ropade jag på rabih och han kolla och jag ba jag ska hem nu :( han ba nej! jag älskar dig *slängkyss* ha så kul på lägret! så söt! att dom visste det oxå , okej jag hade skrivit det på bloggen men ändå! :) haha! och sen åkte vi! fick veta att dom hade snackat lite mer med dom sen och fått lite till autografer och sånt men lixom sånt är livet. Ville inte åka hem! va deppig i början av lägret men sen så blev det bättre! hade verkligen ett jätte trevligt läger! men här kommer en film som söta Luwam har lagt upp på youtube och sen kommer lite bilder! tack för att ni läste, ni är guldvärda! <3


jag rabih och eddie <3 världens bästa ! <3 (jag har redigerat bilden.)


jag och underbaraste Eddie ! älskar dig <3


jag och underbaraste Rabih ! älskar dig <3


tjejerna! vad hade spelningarna varit utan er?!
Luwam, jag, Asse, Shqipe, Merima, Shanya och Simona!
värsta gänget! ni är underbara <3


signerat och klart ! underbara är ni! <3 dom älska min plansch! det
gör mig så lycklig!! :') <3



jag har fler bilder men det är så segt att ladda upp på bloggen! hoppas ni förstår! ni är underbara! :)
puss och kram! //Anna<3


Kommentarer
Postat av: lisa alm

naaw, fett gulliga de är! jag är inge fan av Rebound men ändå.... fett söta!<3 skulle oxå bli glad faktiskt även om det bara var dem! ;* pussi anna<3

2010-11-15 @ 16:01:21
Postat av: Lejla

Åhh, JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA DE :( ÄLSKAR DE SOM IN I *******! <3 O.M.G vad söta biiiiiilder :) as söta :)



Puss & kram, Anna! Mwah<3

2010-11-15 @ 21:02:54
Postat av: jasmine

annaa

detta är inte kortfattat :D

2010-11-16 @ 11:21:43
Postat av: Anna!

Lisa: javisst är dom!! haha. pusspuss :*<3

Lejla: du ska få träffa dom!! :) tack :):) pussiiis :*<3

Ina: detta va viiiiiiiisst kortfattat ;)

2010-11-16 @ 14:10:55
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: jasmine

Sen så visste dom vem jag hette.

hahahha bra anna! ;) vem du hette :)

2010-11-17 @ 12:11:48
Postat av: Anna!

ooooooooooj:$ HAHAHAH! ehm. visa inte för janne ba (A)

2010-11-18 @ 14:11:30
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0