jay!

hejsan svejsan! hur mår ni?! igår såg jag idol! Jay vann. Tycker ni han skulle vinna eller hejjade ni på minnah?
jag skulle helst viljat ha Olle, Weise eller Daniel där! Men Jay gjorde det grymt! :)
Men det som gjorde mig gladast och galnast va när ERIK GRÖNWALL kom dit! jag visste att han skulle va med! hade en känsla av det eftersom dom alltid kommer, men ändå! Jag bara erik och skrek haha! dom bara lugna dej anna! men jag brydde mej inte ;) haha, dom som känner mej vet hur otroligt mycket erik betyder för mig..! och jag blev verkligen ÖVERGLAD! tjärlek till erik grönwall<3 och grattis Jay:)



Kommentarer
Postat av: Li

Mia ringde mig & sa att Erik var där, jag fick panik! jag började hyperventilera, skaka som fan & gråta, och jag brydde mig inte ens om att Jay vann, jag applåderade inte ens, det ända jag tänkte var att jag var tvungen att på något sätt få träffa Erik, och det fick jag. Snacka om lycklig tjej här va! Synd bara att du inte var där :((.

2010-12-11 @ 23:01:38
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: fattar det gumman! <333

2010-12-11 @ 23:05:55
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0