mycket att göra!

tjenenixen! det har gått en hel vecka sen jag blogga. Förlåt ska försöka skärpa mej hehe! men det är så mycket i skolan nu! men det börjar lugna ner sig nu! det är gott! Veckan som har varit har varit otrolig! måndag till onsdag va det en massa plugg! men sen i torsdags så va det andra gubbar :-) jag åkte till göteborg för att kolla på idolgenrepet med Hanna, Sofia, Lisa, Alina och Mamma. Det va verkligen grymt! vi satt precis jämte idoljuryn och det va fett coolt att sitta så nära scenen med. Vi blev bagges fanclub ;) haha nej men Olle va otroligt söt mot oss måste jag säga! han kände säkert igen oss från lördags! haha vi hade en skyllt. Kan lägga upp bild på den sen. Han gilla den! det skrev han sen på min facebook. Det är lagom coolt. Jag kan visa sen :) sen träffade vi mr Weise! han va otroligt snäll och trevlig! jag sa att jag hette anna och brukade kommentera hans blogg och han visste vem jag va! det va sjukt kul :) sen dagen efter visar det sej att jag vunnit biljetter till fredagsfinalen så jag och hanna åkte dit och då satt vi backstage :) vi ropade på olle och han såg att det va vi och så vinkade han! och sen gjorde han det några antal gånger! Sen så ropade vi olle och han kolla och vi gjorde "<3" till honom och han gjorde det tillbaka! lagom kul faktiskt! ;) han skrattade åt våran förvånande reaktion ;) sen träffade vi weise då med! han kände igen oss och det är oxå kul ;) haha! :) sen dagen efter så åkte vi till nordstan men fick aldrig prata med dom för att dom bröt mitt under signeringen typ. Helt fail men man fick ta kort med alla! och det va otroligt kul! för när jag gick upp på scenen så säger en viss weise; yeeeah anna! och olle ba hej anna och daniel ba tjaa! han visste ju inte vem jag va för jag har inte träffat honom innan, tyvärr. blev rätt ledsen men det kommer fler dagar får man hoppas! Weise skrev idag på bloggen vart dom skulle uppträda i januari så om man har tur kanske man kan boka in hos farmor och farfar när dom är i Örebro! skulle bli fett kul! :) men men! sen åkte jag till skara och firade min lilla kusin som blev 4! grattis Hanna ! <3
aja nu blir det pluggiplugg! hoppas ni mår bra! Stor jätte bamse kram! //Anna<3
Olles kommentar! <3


skulle ni älskat den om ni va olle?! ;) btw, sen va det jag, Hanna,
Sofia som va med på skyllten. Vi skrev med henne senare (A)<3


Älskar er! Olle, (jag) Weise och Daniel<3


Orginalbilden ;) Ni är helt underbara!
Geir, Elin, Linnea, Olle, (jag) Andreas, Daniel <3


genrepet, jag och weise ;)<3


fredagsfinalen! jag och weise<3


vi träffade på Niclas Wahlgren med :D han är våran bästa kompis :]


nordstan, erkänn vi är fina :]


Daniel Norberg <3


Andreas Weise<3


Olle Hedberg<3





Kommentarer
Postat av: Jade

Kommer aldrig glömma när vi var i nordstan ;)<3

2010-12-12 @ 22:19:57
Postat av: Linda

Åh Olle :D<3

2010-12-19 @ 19:54:55
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0