för det är så vi gör i Kinna.

tillbringade en till dag med mina älskade vänner i Göteborg! Dom är helt underbara. jag måste träffa dom oftare, annars dör jag ;) haha! För det är så vi gör i Kinna..! ;) ♥ tack så otroligt mycket för dom här dagarna. Ni är helt grymma. jag gillar er massor och ni får mig att må bra. Ni är bäst! ♥ nu lägger jag ut bilder, dom är från gårdagen alla haha. Ni vet väl att vi tog kort med en kändis va?! alla vet vem det är eller ? ;) haha! Jonathan Segerholm!
jag, Alina, Felicia, Erica, Hanna, Mia och Li ♥


jag, Alina och Felicia.
"TA KORT DÅ!" hahah. ♥


Alina, Felicia, jonathan segerholm, Erica och jag.


Alina, Felicia, jonathan segerholm, Erica och jag!


jag och jonathan segerholm


nu ska jag sova för jag ska visst på läger idag. HIHI! det kommer bli bääääst.
kommer inte att blogga! :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är underbaraaaaaa, LOVE YOU ALL!

detta måste göras om...SNART! <3

2011-01-11 @ 10:14:35
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Marcus Olson

Oj är ni med världskändisen Jonathan segerholm
skryter han om att han är sååå duktig på musik mm.
Han är bara ett stort troll och ett skämt som lever på att blåsa folk och vara parasit,han är dömd för olovlig körning,utpressning samt diverse andra brott.

2015-02-27 @ 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0