Felicia och Nelly gästbloggar! ;) ♥

Nu våldgästar vi Annas blogg ;D heheh kul.

Vi har en liten rolig kväll här hos mig. Jaqueline, Nelly och käraste Anna (som ni kanske känner igen) är här :) Jag har masserat Jaquelines rygg, och hon har nopprat Anna och Nellys ögonbryn :) jag ville göra det sj :) hehhe det kanske är lite onödig information men ja :) 
//Felicia 

Då ska jag göra så att jag slår Felicias bloggande på alla sätt, både roligare, längre och mer innehållsrikt! Jag ska börja med att berätta vad dagen gått ut på. Klockan 05.30 ringde klockan hemma hos mig då det var dags att tillsammans med Jaqueline släpa sig till julottan och fira Kristi födelsedag, där fanns trevligt folk och en mysig stund blev det allt. Efter det sprang vi hem till Felicia och strax därefter kom den vackra Anna och vi bestämde oss för att ha pyjamasparty! Mycket skoj. Mot McDonald's begav det sig och sedan tillbaka. Som sagt sitter vi nu och nopprar och masserar varandra, men jag hoppas denna aktivitet snart byts ut mot något mer givande. Som sagt lär man sig något nytt varje dag, men jag har inte lärt mig någonting idag, i alla fall inte under detta tak ;). Jag vet, att göra smiley är ett stort steg för mig och eftersom jag redan börjat kan jag kosta på mig en till :) !
//Nelly

Besök också www.Jaaqueeliinee.blogg.se där Nelly och Felicia har gästbloggat om kvällen som varit också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0