Dag 7 – Min bästa vän.

jag har jätte många vänner, jätte många och jag vill skriva om alla mina vänner. Men jag ska skriva speciellt av Felicia wallerdal idag, hon betyder otroligt mycket för mig. Hon är som min andra halva. Inget kommer någonsin få oss att glida isär, inget. Vår vänskap har ett band, som ingen någonsin ska få bryta..! Vi har inte känt varandra länge, kanske 1 år. men ändå har vi kommit så nära varandra. Vi kan snacka om allt i vått och torrt och jag vet att hon alltid finns där. Hon är underbar. Nu ska jag få tillbringa ett helt läger med henne och en massa underbara vänner. det kommer bli så kul. Haha. Vi kan snacka om allt. Hon är nog trött på mitt idolsnack, men det får hon igen för sitt.. hmm..... ja .. hon vet nog bäst själv ;) haha! jag älskar dej felicia wallerdal! ♥
vi♥
vi och Lotta ;)♥
sen har jag en massa andra kompisar som jag är med, som är mina bästa kompisar dom med, väldigt nära på olika sätt! Men dom kan jag inte lägga ut nu, jag måste sova, ska på läger imorgon. Haha. INGET BLOGGANDE UNDER LÄGRET. bara så ni vet :) ♥
PUSS O KRAM! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia♥

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ jag orkar inte göra mer hjärtan men du betyder sååååååååååååååååååååååååååå sjukt mkt för mig !!! ♥

2011-01-07 @ 15:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0