Dag 6 – Något jag hatar.

hej hej! jag kom precis hem från en dag i Göteborg med mina underbara VÄNNER Alina, Hanna, Mia, Li, Felicia och Erica! helt underbart va det. Har nog inte flummat så mycket på länge. Jag satt verkligen och skratta hela tiden. Och dom mobba hur jag snackade. HAHA! men det va underbart! Alina, Hanna, Li, Mia, Felicia och Erica ni är seriöst GULDVÄRDA! ♥
men som sagt över till det jag hatar.
krig
jag hatar verkligen krig och jag skojar inte. Vem hatar inte krig?! min högsta önskan har alltid varit fred på jorden.. men det kommer det nog aldrig bli. USH krig..
mobbning
tro mig jag vet hur det är att bli utsatt lite för det. Under högstadiet va jag utsatt för mobbning men jag har inte insett det förrän på gymnasiet. Det va inte en stor mobbning.. mer som blickar. Jag ser ju verkligen skillnaden mellan situationerna nu och då, och då märker man sånt. Ush. DET ÄR HEMSKT! och ni vill inte bli utsatta...
folk som tror dom är något ...
hahah seriöst. Jag avskyr såna. Haha. Och såna som trycker ut alla andra för att få större plats.. det är hemskt. Jag vet många som mår dåligt för sånt! och räknas också falska vänner..


sådär! nu fick ni lite ;) mohaha.

jag skriver från en ny dator så har INGA bilder! ;o

men en gammal bild yeaah! ♥


gammal bild på mig och älsklingen Maria! ♥

Kommentarer
Postat av: Lejla (your Lejla)

Jag hatar precis samma saker...finns det ens något som är värre än detta? Tror inte det :/



Mwaaaah<3

2010-12-27 @ 23:29:55
Postat av: Felicia♥

Anna den bilden är ju inte så gammal :O den är ju från början på sommarlovet :)

2010-12-28 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0