Dag 2 – Om de bloggarna jag läser.

nu en dag före julafton ska jag fortsätta med denna fina grejen som jag började med ! :)
så dag två, jag ska berätta om de bloggar som jag läser. :)
jag måste erkänna att jag läser väldigt mycket bloggar när jag har tid. Men jag kan tyvärr inte länka upp dom nu för att dom ligger på andra datorn som är paj. Men jag kan skriva ner några ändå. Dom jag kommer på! ;)
REbound
namnet säger rätt mycket. REbounds (rabih och eddie) blogg. Följs och kommenteras dagligen. Dom är underbara! Så följ den ! även om ni inte gillar dom ;)
Weise
följs dagligen och kommenteras dagligen i stort sett. Gillar han massor och passa på att gå in och kolla innan han byter till den andra bloggen ;)
Daniel
följs och kommenteras nästan dagligen med. haha :) han betyder mycket för mig! och detta är en ny blogg som idolerna bloggar på så tycker ni kan fixa mer läsare? ;)
Olle eller Olle2
haha, han har inte bloggat på någon av dom på ett tag. Men båda följs dagligen ;)
Geir eller Geir2
haha, han bloggar på båda! och det roliga är att när man kommenterar så får man alltid svar. Jätte snällt av honom. :) så gå in och läs och kommentera! ;)
Frisk
riktigt kul att läsa hennes blogg :)
Ana-Gina
Hennes blogg är jätte skön att läsa!
Hanna J
Hon är riktigt skön, hennes blogg äger!
Hanna N
Hon är för härlig! hennes blogg äger!

Asse
Hon har bästa fanbloggen :]
Linnea
skönaste människan i en blogg, hihi! ;)
Devin
bästa bloggaren! han ska med i big brother! :]
Li
hon är världens bästa! (Y) hennes blogg är med det!
Jennifer
en av mina bästa vänner :]
det finns många fler som jag följer men som jag inte skrivit upp här för att jag inte kommer på vad dom heter. ;) haha. Men Men.

GOD JUL!


sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0