blogkeen/Dag 4 – Det här åt jag idag.

godmorgon mina fina läsare. Jag måste uppmuntra alla att gå in och bli medlemmar på blogkeen , tryck på länken så kommer ni dit. Det är en sida så man kan följa folks bloggar och det kommer upp så snart någon har bloggat med ett nytt inlägg. Jag följer och tycker det är jätte bra! och om ni har en blogg kan ni också få fler läsare och så vidare. Det är super.
Skulle uppskatta om ni följer mig :) ♥
nu över till denna roliga leken? haha. Ja det är morgon så jag har inte ätit så mycket. Det blev faktiskt bara fil och flingor i morse. Men senare tror jag att vi ska äta lutfisk... :/ men jag är inte säker.
Idag ska jag träffa 3 underbara vänner. Felicia, Nelly och Jaqueline. Det kommer bli aweeesoooooomeeee!! ♥♥
typ mke käärlek till dom! :) ♥
nu bjuder jag på en fail bild. Ha de bäääst! :D ♥
jag hade faktiskt ingen inställning på den.. det bara blev så HAHA

Kommentarer
Postat av: viccan

Fil å flingor är min skollunch varje dag hahaha lite random info sådär ;D

2010-12-26 @ 23:16:09
URL: http://vbergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0